Ви є тут

Головна

кафедра маркетингу та логістики

Святкування Дня маркетолога і логіста є атрибутом корпоративної культури кафедри маркетингу та логістики, традицією, яка склалася багато років тому, яка об'єднує студентів різних курсів спеціальностей 075 «Маркетинг» та 076 «Організація торгівлі та комерційна логістика».

16 жовтня 2018 року кафедра маркетингу і логістики гучно відсвяткувала своє професійне свято – День маркетолога і логіста. Цей захід, як зазвичай, об'єднав разом і студентів, і викладачів, і запрошених гостей: декана факультету економіки та управління Королькова Владислав Васильович та голову Запорізького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Білого Олександра Миколайовича.

До Дня Захисника Вітчизни кафедра маркетингу та логістики запросила до університету людину, яка має безпосереднє відношення до такого урочистого свята. Аби не військова форма, не об’ява, ніхто б не здогадався, що ця худорлява невисока дівчина – військовослужбовець Військових Сил України з позивним «Професор», яка неодноразово побувала в зоні АТО з гуманітарною і журналістською місією ще за часів студентства. А по закінченню навчання вирішила присвятити себе військовій службі.

Офіційно Надію було запрошено для участі у міжнародній конференції з актуальною доповіддю «Логістичні ланцюги доставки гуманітарних вантажів в зону АТО». Завідувач кафедри Лифар Владислава Віталіївна, попри відсутність у Надії формальних ознак науковця, оцінила доцільність такої злободенної теми саме в межах теми конференції «Генерування інновацій інклюзивного розвитку». Рішення виявилося дуже вдалим: доповідь зацікавила і зворушила всіх присутніх. Тепло представив гостю директор економіко-гуманітарного інституту Ґудзь Петро Васильович. А голова організаційного комітету конференції Прушківська Емілія Василівна заключним словом без перебільшення викликала сльози на очах.

На жаль, в Україні є місцина, яка аж занадто наочно демонструє, що охорона праці – то не порожній звук. Це Чорнобильська АЕС. Радше, те, що від неї залишилося. Кількох хвилин небезпечного експерименту вистачило, аби відбулася навіть не аварія – катастрофа світового масштабу. Але її руйнівні наслідки виявилися не одразу, а поступово, як за сповільненої зйомки. В день, коли вибухнув четвертий реактор Чорнобильскої АЕС, і повітря заповнила радіація, час для мешканців міста енергетиків Припяті розколовся навпіл: на «ДО» і «ПІСЛЯ».

За доби «ДО» Припять можна вважати взірцем ідеального радянського міста. Тут було все – нічні клуби, басейни, кінотеатр і футбольний стадіон. Навіть один з чотирьох на весь Радянський Союз супермаркет. Місто мало надсучасний вигляд. А багато років потому, за доби «ПІСЛЯ», рослини ростуть в тріщинах вулиць, шосе, тротуарів. Будинки байдуже дивляться на порожні вулиці вікнами без скла. Не дивина зустріти дерева, що попроростали крізь другий поверх.

17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.

Протягом трьох тижнів усі бажаючі могли ознайомитись з конкурсними роботами, розміщеними на інформаційних стендах Факультету економіки та управління, та взяти участь у голосуванні за переможця в номінації «Приз глядацьких симпатій». Загалом на конкурс було подано 13 робіт студентами1,3,4-го курсів кафедри маркетингу та логістики. Роботи були виконані у формі фотодокументів (рисунок, фотографія, колаж, виконані та оброблені за допомогою комп'ютерної графіки) та представлені у таких тематиках: «З чого починається Батьківщина» (залучення до національної культури і духовного самовдосконалення), «Шляхом добрих справ», «Життя без шкідливих звичок», «Рецепти щастя» (розвиток гармонійних відносин та самовдосконалення).

Завдяки завзятості робітників наукової бібліотеки ЗНТУ було організовано творчу зустріч із запорізькою письменницею, доцентом кафедри маркетингу та логістики Тіховською Тетяною Миколаївною. Її твори розходяться швидко, йдуть у міські та навіть військові бібліотеки, в приватні колекції іноземних поціновувачів історичних романів.

Творчу зустріч Тетяна Миколаївна приурочила до виходу нового роману «Чому дзвенять цикади». Виступ авторки був більш схожий на родинні оповіді, що на них збираються в теплі й затишку з ароматним чаєм. В той самий час, він підіймав проблеми, від яких мурашки спиною біжать.

Хоча авторка не вперше говорила перед великою аудиторією, без підтримки колег не відомо, чи відбувся б цей захід. А підтримка була чималенька!

Студенти кафедри маркетингу та логістики ЗНТУ на чолі з завідуючою кафедрою д.е.н., професором Лифар В.В., разом з доцентом кафедри Антонюк К.І. відвідали та взяли активну участь у конференції «Розвиток туристичної привабливості регіону через підвищення ефективності діяльності МСБ сектору HoReCa», яка відбулася 5-6 грудня 2017 р. у виставковому центрі «Козак-палац». Високий рівень конференції, організованої Запорізькою торгово-промисловою палатою, за підтримки ЄБРР, відзначили провідні фахівці, практики та представники органів влади та місцевого самоврядування.

Щорічна науково-практична конференція «Тиждень науки-2017» стала для кафедри «Маркетинг та логістика» традиційним підведенням підсумків наукової діяльності викладачів та студентів. Захід було організовано та проведено 19 квітня 2017 р. Учасниками конференції стали студенти 1-5 курсів (бакалаври та магістри) спеціальностей «Маркетинг» та«Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (спеціалізація «Організація торгівлі та комерційна логістика»). Кількість присутніх свідчить про інтерес до наукової діяльності з боку студентів.

На конференції було розглянуто 9 наукових робіт. Провідними напрямками наукових досліджень стали: маркетингові технології просування в офлайн та Інтернет-середовищі.

Доповіді супроводжувались презентаціями, що зробило їх більш наглядними та викликало жваве обговорення з боку присутніх як викладачів, так і студентів.