Ви є тут

Головна

17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.

Протягом трьох тижнів усі бажаючі могли ознайомитись з конкурсними роботами, розміщеними на інформаційних стендах Факультету економіки та управління, та взяти участь у голосуванні за переможця в номінації «Приз глядацьких симпатій». Загалом на конкурс було подано 13 робіт студентами1,3,4-го курсів кафедри маркетингу та логістики. Роботи були виконані у формі фотодокументів (рисунок, фотографія, колаж, виконані та оброблені за допомогою комп'ютерної графіки) та представлені у таких тематиках: «З чого починається Батьківщина» (залучення до національної культури і духовного самовдосконалення), «Шляхом добрих справ», «Життя без шкідливих звичок», «Рецепти щастя» (розвиток гармонійних відносин та самовдосконалення).

За результатами експертного оцінювання до фіналу вийшли роботи:

– Єгорової Олександри, ФЕУ-414, «Будь людиною!»

– Зелінська Богдана, ФЕУ-415, «Не дозволяй собі мовчати»;

– Милосердової Анни, ФЕУ-414, «Ловись, пакетик, великий і маленький»;

– Онищенко Єлізавети, ФЕУ-415, «Людині потрібна Людина»;

– Портнової Дарини, ФЕУ-414, «Твій слід на Землі».

У фіналі відбулася презентація робіт, обґрунтування актуальності обраних тем та необхідності їх соціального рекламування в нашому суспільстві.

Переможцями стали:

І місце – Зелінська Богдана,

ІІ місце – Онищенко Єлізавета,

ІІІ місце – Єгорова Олександра.

Приз глядацьких симпатій одержали роботи Онищенко Єлізавети та Зелінської Богдани.

Кафедра маркетингу та логістики вітає учасників та переможців!

Бажаємо натхнення та нових творчих досягнень!