17 квітня 2018 р. в межах щорічної науково-практичної конференції викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів та студентів «Тиждень науки-2018» відбувся фінал творчого конкурсу «Студентська соціальна фотореклама-2018», організованого кафедрою маркетингу та логістики.
Протягом трьох тижнів усі бажаючі могли ознайомитись з конкурсними роботами, розміщеними на інформаційних стендах Факультету економіки та управління, та взяти участь у голосуванні за переможця в номінації «Приз глядацьких симпатій». Загалом на конкурс було подано 13 робіт студентами1,3,4-го курсів кафедри маркетингу та логістики. Роботи були виконані у формі фотодокументів (рисунок, фотографія, колаж, виконані та оброблені за допомогою комп'ютерної графіки) та представлені у таких тематиках: «З чого починається Батьківщина» (залучення до національної культури і духовного самовдосконалення), «Шляхом добрих справ», «Життя без шкідливих звичок», «Рецепти щастя» (розвиток гармонійних відносин та самовдосконалення).
За результатами експертного оцінювання до фіналу вийшли роботи:
– Єгорової Олександри, ФЕУ-414, «Будь людиною!»
– Зелінська Богдана, ФЕУ-415, «Не дозволяй собі мовчати»;
– Милосердової Анни, ФЕУ-414, «Ловись, пакетик, великий і маленький»;
– Онищенко Єлізавети, ФЕУ-415, «Людині потрібна Людина»;
– Портнової Дарини, ФЕУ-414, «Твій слід на Землі».
У фіналі відбулася презентація робіт, обґрунтування актуальності обраних тем та необхідності їх соціального рекламування в нашому суспільстві.
Переможцями стали:
І місце – Зелінська Богдана,
ІІ місце – Онищенко Єлізавета,
ІІІ місце – Єгорова Олександра.
Приз глядацьких симпатій одержали роботи Онищенко Єлізавети та Зелінської Богдани.
Кафедра маркетингу та логістики вітає учасників та переможців!
Бажаємо натхнення та нових творчих досягнень!