Ви є тут

Головна

15 квітня 2014 р. кафедра «Маркетинг» організувала та провела щорічну науково-практичну конференцію «Тиждень науки – 2014». Для кафедри це традиційне підведення підсумків наукової діяльності викладачів та студентів.

У вступній промові керівник кафедри «Маркетинг» професор, д.е.н. Лифар В.В. відмітила, що «наукова діяльність є невід'ємною частиною навчального процесу і сприяє підвищенню якості підготовки студентів».

Цьогорічний захід зібрав майже всіх студентів 2-5 курсів спеціальності «Маркетинг». Що, у порівнянні з попереднім роком, свідчить про зростаючий інтерес до наукової діяльності з боку студентів. До уваги присутніх було представлено 27 наукових робіт, вісім з яких проілюстровано презентаціями, що зробило доповіді більш повними та наглядними.

Серед представлених доповідей було висвітлено переважно практичні аспекти різних напрямків маркетингової діяльності. Це дає змогу зробити висновок про широкий кругозір майбутніх маркетологів та інтерес до практичної реалізації маркетингової діяльності на сучасних підприємствах.

Перше місце здобула студентка групи ФЕУ-412 Парій Марія. Тема її роботи «Соціальні мережі як ефективний канал просування продукції та послуг» є дужа актуальною в умовах сьогодення, коли стрімкий розвиток Інтернету призвів до розширення можливостей маркетингу у дослідженні споживачів та просуванні продукції.

Друге місце посіла студентка групи ФЕУ-410 Яблуновська Анастасія. Вона презентувала роботу під назвою «Колір у зовнішній рекламі».

Третє місце посів студент групи ФЕУ-410 Куц Денис з доповіддю на тему «Способи і методи просування компанії в мережі Інтернет».

Крім того було відзначено грамотами роботи студентів у таких номінаціях:

  • Краща презентації. Нагороджено студентку групи ФЕУ-410 Козлову Ксенію. Тема її доповіді «Сучасна реклама: етичний аспект»;
  • Найбільш неординарна тема. Нагороджено студентку групи ФЕУ-410 Калагастову Яну. Тема її доповіді «Маркетинг у сфері послуг шоу-бізнесу»
  • Приз глядацьких симпатій отримала студентка групи ФЕУ-412 Державіна Дар'я. Тема її доповіді «Латеральний маркетинг: сутність, проблеми та перспективи використання».

 

Варто відмітити, що присутні також не залишались сторонніми спостерігачами, а приймали активну участь у обговоренні доповідей.

Кафедра «Маркетинг» має намір продовжувати проведення науково-практичної конференції «Тиждень науки» у майбутньому та залучати до наукової діяльності своїх студентів.