Ви є тут

Головна

Студенти ЗНТУ, які проживають у гуртожитках нашого університету, уже ознайомлені із наданням субсидій, а декотрі уже оформлювали їх на опалювальний сезон. Але, зважаючи на всі зміни у законодавстві України, слід сказати, що процедура надання субсидій у 2015 році дещо змінилась. Всі внесені зміни і вирішення пов'язаних із цим проблем було обговорено 23 квітня.

Для того, щоб студент мав змогу отримати субсидію, треба заповнити два документи: заяву і декларацію. Але! Звертаю вашу увагу на те, що у декларації слід зазначати не тільки вашу стипендію, а й всі (!) доходи, отримані протягом того періоду, який необхідно зазначити в цьому документі. Всю відповідальність за надання даних несе особа, яка заповнила декларацію, тобто студент. Таким чином, у разі недостовірності поданих даних (а всі вони перевіряються через відповідні державні органи), переплата буде повертатися державі у подвійному розмірі. Уважно заповнюйте декларацію і ставтесь до цього дуже відповідально!

Люди, яким було відмовлено у наданні субсидій, мають знову подавати документи у повному обсязі та наново заповнювати декларацію. Якщо було виявлено переплату, то треба в обов'язковому порядку звертатись до бухгалтерії ЗНТУ. Переселенці із зони АТО для підтвердження наявності доходів мають звернутись до податкової із запитом про доходи у ті регіони, де проживали раніше.

Нагадую, що для того, щоб оформити субсидію вперше необхідно:

  1. оригінал та ксерокопія 1, 2 та 11 сторінок паспорту;
  2. ксерокопія ідентифікаційного коду;
  3. копія контракту за навчання (для осіб, які вчаться на контрактній основі);
  4. картонний швидкозшивач.

Проте, якщо субсидія оформлюється не перший раз, то:

  1. оригінал паспорту;
  2. копія ідентифікаційного коду.

Не втрачайте можливості повернути частину коштів сплачених за проживання у гуртожитках, але поставтесь до цього із уважністю і відповідально.

Ірина Сажинська
Прес-служба профкому студентів ЗНТУ