Мета Дисципліна «Прикладне програмування» забезпечує базову підготовку студентів у вивченні теорії і принципів роботи прикладних програм, що використовуються при проектуванні, моделюванні систем управління і автоматики. Вона готує слухачів до освоєння профілюючих дисциплін спеціальності, що розглядають теорію управління, елементи і пристрої автоматики, оптимальні та адаптивні системи.
Завдання Формування у студентів системного підходу до програмування на різних мовах програмування. Програмувати та налагоджувати програмні модулі з використанням інтегрованого середовища мови C; застосовувати методологію структурного та об’єктно-орієнтованого підходу у процесі створення програмного забезпечення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
– здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК-2);
– здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово (ЗК-5);
– здатність працювати в команді (ЗК-6);
– здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК-7);
– вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК-8).
Фахові компетентності:
– здатність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій і з урахуванням основних вимог інформаційної безпеки (ПК-2);
– здатність здійснювати комп'ютерне моделювання пристроїв, систем і процесів з використанням універсальних пакетів прикладних програм (ПК-4);
– готовність сприяти впровадженню перспективних технологій і стандартів (ПК-8);
– здатність здійснювати приймання та освоєння нового обладнання відповідно до чинних нормативів (ПК-9);
– здатність здійснювати монтаж, налагодження, налаштування, регулювання, дослідну перевірку працездатності, випробування та здачу в експлуатацію споруд, засобів і устаткування телекомунікацій та радіотехніки (ПК-10).
Очікувані програмні результати навчання:
– адаптуватись в умовах зміни технологій інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем (РН-6);
– застосування розуміння засобів автоматизації проектування і технічної експлуатації систем телекомунікацій та радіотехніки у професійній діяльності (РН-15);
– пояснювати принципи побудови й функціонування апаратно-програмних комплексів систем керування та технічного обслуговування для розробки, аналізу і експлуатації інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем (РН-20);
– забезпечувати надійну та якісну роботу інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем (РН-21).
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
– знати принципи побудови прикладних інформаційних систем;
– знати про сучасний стан і тенденції розвитку ринку прикладного програмного забезпечення;
вміти:
– вміти використовувати сучасні програмні засоби для обробки різних видів інформації;
– вміти автоматизувати процес вирішення прикладних завдань за допомогою вбудованих мов програмування;
Викладач дисципліни:
Мороз Гаррі Володимирович, старший викладач кафедри «Радіотехніки та телекомунікацій»
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань
17 Електроніка та телекомунікації
|
нормативна |
Спеціальність 172 «Телекомунікації та радіотехніка»
|
Модулів – 3 |
Освітньо-професійна програма:
«Радіотехніка»
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 5 |
2-й |
2-й |
Індивідуальне науково-дослідне
завдання –
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 120 |
4-й |
4-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 5
|
Освітній ступінь:
Перший (бакалаврський) |
30 год. |
6 год. |
Практичні, семінарські |
- год. |
- год. |
Лабораторні |
15 год. |
4 год. |
Самостійна робота |
75 год. |
110 год. |
Індивідуальні завдання: |
Вид контролю: іспит
|