Метою викладання дисципліни є формування розуміння ролі випробувань у справі підвищення якості радіо-, електронно-обчислювальної та мікросистемної техніки. Головна увага звертається на вивчення основ теорії випробувань, на розробку програми й методик випробувань. На базі розгляду зовнішніх факторів, що впливають, формуються види випробувань й умови їхнього здійснення. Передбачається поряд з методами випробувань вивчення іспитового устаткування та засобів виміру, що дозволяють відтворити умови зовнішніх впливів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– класифікацію випробувань;
– методики проведення випробувань;
– класифікацію та види устаткування для випробувань;
вміти:
– формувати вимоги до випробувань на підставі технічних вимог до виробу;
– розробляти програму й методики лабораторних випробувань конкретних виробів що враховують вплив зовнішніх факторів, яким може піддаватися виріб у процесі експлуатації;
– проводити обгрунтований вибір іспитового устаткування й засобів виміру;
– робити метрологічну експертизу іспитового устаткування й засобів виміру.
Викладачі дисципліни: Поспеєва Ірина Євгенівна
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 5.0 |
Галузь знань: 0509 Радіотехніка, радіоелектронні апарати і зв'язок |
нормативна |
Напрям підготовки: 6.050902 «Радіоелектронні апарати» |
Змістових модулів – 2 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3114 Технічний фахівець в галузі електроніки і телекомунікацій |
Рік підготовки: |
5-й |
6-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – |
Семестр |
Загальна кількість годин – 180 |
9-й |
11-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4 самостійної роботи студента – 7.5 |
Освітній ступень: Бакалавр з радіотехніки |
32 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
Лабораторні |
32 год. |
Самостійна робота |
116 год. |
Індивідуальні завдання: |
Вид контролю: іспит |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумковий тест (залік) |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
T7 |
T8 |
T9 |
T10 |
T11 |
|
|
5 |
5 |
10 |
10 |
5 |
15 |
15 |
10 |
10 |
10 |
5 |
|
100 |
Список рекомендованих навчально-методичних робіт: