Ви є тут

Головна

 

Анкети, опитування

АНКЕТА "ВИКЛАДАЧ ОЧИМА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ"

Анкета "Дотримання академічної доброчесності очима науково-педагогічних працівників"

Анкета для здобувачів вищої освіти кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка" щодо академічної доброчесності

Анкета випускника кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Анкета «До питання задоволеності здобувачами вищої освіти освітньою, організаційною, інформаційною, консультативною та соціальною підтримкою» кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Анкета «Щодо питання працевлаштування випускників кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"»

Анкета "Оцінка якості практичної підготовки здобувачами вищої освіти"

Анкета "Оцінка ОПП / ОНП стейкхолдерами" по кафедрі "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Анкета "Оцінка якості організації освітнього процесу" кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Анкета "Профорієнтаційна робота кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка" очима здобувачів вищої освіти"

Робота Студентських органів самоврядування НУ "Запорiзька Полiтехнiка" очима здобувачів вищої освіти кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Анкета "Оцінка ОПП / ОНП здобувачами вищої освіти" кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Висловлені Вами побажання будуть використані для поліпшення якості освітніх послуг, що надаються кафедрою "Підприємництва, торгівлі і біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка". Дякуємо за співпрацю!

 

Результати анкетування за спеціальністю 073 "Менеджмент" (магістри, освітня програма "Управління проектами") 

 

АНКЕТА "ВИКЛАДАЧ ОЧИМА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ" по кафедрі "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

 

Відповідь

Навчальний матеріал викладається чітко, доступно і цікаво?

Методи, способи і форми викладання доцільні та ефективні?

Чи активно використовуються сучасні інтерактивні та інформаційні технології?

Чи задоволені Ви рівнем ерудиції й культури мовлення викладача?

Чи в достатній мірі викладач володіє умінням викликати інтерес до навчальної дисципліни?

Чи сприяє робота викладача формуванню у студентів компетентностей, необхідних для професійної діяльності?

Викладач стимулює творчість студентів під час самостійної навчальної та науково-дослідної роботи?

Чи висока культура зовнішнього вигляду викладача?

Так

14

15

12

15

16

16

14

16

Ні

1

1

2

1

1

-

1

1

Не зовсім

3

1

1

2

1

2

3

1

Інше

-

частково

 

-

-

-

-

-

РАЗОМ

18

18

 

18

18

18

18

18

 

 

 

 

 

Анкета "Дотримання академічної доброчесності очима науково-педагогічних працівників" кафедри "Підприємництва торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

 

Питання

Чи добре Ви обізнані про процедури дотримання академічної доброчесності?

Чи відома Вам сутність поняття «плагіат» та можливі ризики, які з ним пов’язані?

Чи підтримуєте Ви використання в Університеті програмного забезпечення  для автоматичного виявлення плагіату у студентських роботах?

Чи здійснюються в Університеті превентивні заходи щодо унеможливлення плагіату в роботах студентів?

Чи зможе, на Вашу думку, застосування програмного забезпечення суттєво знизити відсоток плагіату у студентських роботах?

Ваші пропозиції до підвищення рівня унікальності у студентських роботах

Так

12

13

14

12

14

Надавати доступ студентам до різних програмних протуктів у сфері антипліату (3);

Більш глибоко знайомити студентів з репозитаріями (2);

Розумітит алгоритми роботи програм  по анти плагіату (3)

 

Ні

2

1

-

1

-

Інше

1

1

1

2

1

РАЗОМ

15

15

15

15

15

 

 

 

 

 

 

Анкета для здобувачів вищої освіти кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка" щодо академічної доброчесності

 

Питання

Освітній рівень

бакалавр

 

Освітня программа

«Управління проектами»,

073 «Менеджмент»

Чи інформують Вас науково-педагогічні працівники, викладачі про процедури дотримання академічної доброчесності?

Чи розумієте Ви згубність наслідків порушення академічної порядності для Вас?

Чи відома Вам сутність поняття «плагіат» та можливі ризики, які з ним пов’язані?

Чи вважаєте Ви за необхідне доводити до відома викладачів, адміністрації Університету інформацію про подібні дії (плагіат) студентів?

Чи зможе, на Вашу думку, застосування в Університеті програмного забезпечення для виявлення плагіату знизити відсоток плагіату у студентських роботах?

Так

 

10

9

10

7

11

Ні

 

1

2

1

3

2

Інше

 

2

2

2

3

-

РАЗОМ

 

13

13

13

13

13

 

Анкета випускника кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

 

Освітній рівень

Освітня програма

Чому Вами був обраний саме наш Університет?

Чим був обумовлений Ваш вибір професії?

Які компоненти освітнього процесу варто розширити, або додати?

Яка подія в Університеті запам'яталася Вам найбільше?

Чи порадили б Ви наш Університет своїм друзям та знайомим?

Ваші побажання щодо покращення навчання в Університеті

магістр

«Управління проектами»

Почув від друзів (5)

Цікава професія (4)

Кейси., практичні ситуації (3)

Вручення студентських квитків (4)

Так (7)

Щоб студент при проходженні практики мав можливість влаштуватися на роботу (2)

магістр

«Управління проектами»

Порадили батьки (3)

Сімейна порада (3)

Екскурсії на підприємства (2)

Участь у конференції (3)

Ні (0)

Можливість практики за кордоном (1)

магістр

«Управління проектами»

Побачив рекламу (2)

Поради друзів (3)

   

Інше (2)

Щоб стипендію отримував більший відсоток студентів (2)

магістр

«Управління проектами»

Профорієнтаційні заходи (4)

Побачив рекламні матеріали (2)

       

магістр

«Управління проектами»

Прийшов на екскурсію (2)

День відкритих дверей (3)

       

 

 

Анкета «До питання задоволеності здобувачами вищої освіти освітньою, організаційною, інформаційною, консультативною та соціальною підтримкою» кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

 

Освітній рівень

магістр

 

Освітня програма

«Управління проектами»

Зазначте, чи є рівень інформаційного забезпечення та підтримки навчального процесу достатнім?

Оцініть рівень консультативної підтримки під час навчання?

Чи задоволені Ви рівнем соціальної підтримки під час навчання?

Ваші пропозиції для покращення якості навчання

Чи задоволені ви організацією процесу навчання?

Відповіді

 

Так (7)

Високий (6)

Так (5)

Ремонт в аудиторіях, спортивні змагання, екскурсії

Задоволений (6)

 

Ні (0)

Низький (0)

Ні (1)

Незадоволений

 

Інше (1)

Достатній (2)

Інше (2)

Інше (2)

 

 

 

 

 

Анкета «Щодо питання працевлаштування випускників кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"»

 

Освітній рівень

Освітня програма

Зазначте, чи навчання в НУ "ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА" сприяло Вашому подальшому працевлаштуванню за фахом?

Скільки спроб працевлаштуватися Ви зробили після завершення навчання в НУ "ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА"?

Чи працевлаштовані Ви на даний час?

Що, на Вашу думку, необхідно зробити для підвищення можливостей працевлаштування після навчання в НУ "ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА"?

Магістр

073 «Управління проектами»

Так (7)

1 (4)

Так (6)

Проводити зустрічі з роботодавцями (1)

   

Ні (0)

2 (3)

Ні (0)

 
   

Інше (1)

3  і більше

Інше (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета "Оцінка якості практичної підготовки здобувачами вищої освіти"

Освітній рівень

Освітня програма

Тип практичної підготовки

Чи задоволені Ви рівнем проведення практичної підготовки?

Як Ви оцінюєте рівень сформованості мотивації щодо професійної діяльності, у результаті проходження практичної підготовки?

Чи є, на Вашу думку, ефективною проведення практичної підготовки для формування професійних компетентностей, навичок у майбутній професійній діяльності?

На Вашу думку, чи сприяє проходження практичної підготовки формуванню психологічної комфортності у діяльності?

Як Ви оцінюєте рівень організації практичної підготовки для практичного засвоєння, розуміння та оперування інноваційними формами і методами діяльності?

Як Ви оцінюєте якість організації практичної підготовки щодо розвитку навиків оптимальності у прийнятті рішень, гнучкості у застосуванні знань?

Що, на Вашу думку, необхідно зробити для підвищення якості практичної підготовки?

Яку інформацію Ви б хотіли частіше отримувати щодо організації практичної підготовки?

Що найбільше не влаштовує Вас в організації практичної підготовки?

Ваші пропозиції до організації та проходження практичної підготовки

 

Бакалавр

073 «Менеджмент в будівництві»

Виробнича

Так (5)

Ні

Не зовсім (1)

Інше

Відмінно(5)

Добре(4)

Задовільно

Незадовільно

Так (8)

Ні

Не зовсім (1)

Так

Ні

Не зовсім

Відмінно (5)

Добре (4)

Задовільно

Незадовільно

Відмінно(5)

Добре(4)

Задовільно

Незадовільно

Більший контакт з працівниками моєї спеціальності;

Більш детальне теоретичне поглиблення у спеціальність та працю перед практикою на підприемстві

 

З якими неформальними труднощами модно стикатися

Більше інформації щодо різних варіантів проходження практики на різних спеціальностях та на різних підприемствах

 

 

Заздалегідь вибрати зі студентами, де буде проходити стажування;

Можливість спробувати практику на декількох підприємствах та вибрати в результаті підприемстві на якому більш сподобалось

 

 
 

 

 

Анкета "Оцінка ОПП / ОНП стейкхолдерами" по кафедрі "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

До якої категорії стейкхолдерів Ви себе відносите:

Вкажіть освітню програму, яку Ви оцінюєте:

(Управління 

проектами)

Оберіть три особливості освітньої програми,які, на Вашу думку, є найбільш актуальними для галузевого ринку праці

Відмітьте п’ять найбільш необхідних компетентностей випускників освітньої програми для їхнього подальшого професійного розвитку

Які дисципліни, на Вашу думку, необхідно ввести до освітньої програми?

Які дисципліни, на Вашу думку, необхідно вивести з освітньої програми?

Ваші пропозиції до освітньої програми

Здобувач вищої освіти 3     Дисциаліни пов`язані з психологією, медіацією  

Ведення дисциплін, спрямованих на набуття soft skills.

Роботодавець 5  

Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;

Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;

Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;

    Узгоджувати тематику курсових і магістерських робіт між кафедрою і підприємствами
Науково-педагогічний/педагогічний працівник 4          
Представник місцевих органів влади 2          
Інше            

 

 

Анкета "Оцінка якості організації освітнього процесу" кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Як Ви оцінюєте якість поточного функціонування освітнього процесу?

Як Ви оцінюєте якість складу й діяльності учасників освітнього процесу?

Чи задоволені Ви рівнем реалізації основних функцій з керування освітнім процесом?

Оцініть, будь-ласка, якість нормативно-методичної документації, що регламентує освітній процес:

Чи є ефективним використання науково-педагогічними працівниками сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу?

Що, на Вашу думку, необхідно зробити для підвищення якості освітнього процесу?

Яку інформацію Ви б хотіли частіше отримувати щодо організації освітнього процесу?

Що найбільше не влаштовує Вас в організації освітнього процесу?

Відмінно (7)

Відмінно(8)

Так (7)

Відмінно (7)

Так (8)

Практика за кордоном (2)

Інформування про поточні зміни розкладу (1)

Складність контакту з окремими викладачами

Добре(4)

Добре (4)

Ні (2)

Добре (5)

Ні (1)

Більший  доступ до отримання стипендій (1)

   

Задовільно (2)

Задовільно (1)

Не зовсім (4)

Задовільно (1)

Не зовсім (4)

     

Незадовільно

Незадовільно

 

Незадовільно

       

 

 

 

 

 

Анкета "Профорієнтаційна робота кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка" очима здобувачів вищої освіти"

Освітній рівень

Звідки Ви дізнались про НУ "Запорізька політехінка"?

Який вид комунікації, на Вашу думку, є найефективнішим для організації профорієнтаційної роботи в Університеті?

Чим саме Вас привабило навчання на кафедрі ПТБД НУ "Запорізька політехінка"?

Ваші пропозиції для покращення профорієнтаційної роботи в Університеті: *

Бакалавр (073 «Менеджмент в будівництві»)

 Порад родичів, друзів (6)

Соціальні мережі

Перелік дисциплін кафедри (4)

Діджиталізація

День відкритих дверей (3)

Рекламні матеріали

Викладачі кафедри (3)

 
 

Порад родичів, друзів

   
 

День відкритих дверей

   

 

 

Робота Студентських органів самоврядування НУ "Запорiзька Полiтехнiка" очима здобувачів вищої освіти кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

ОП

Чи задоволені Ви рівнем співпраці Студентського самоврядування зі здобувачами вищої освіти?

Наскільки Ви поінформовані про роботу Студентського самоврядування?

Звідки Ви отримуєте інформацію про роботу Студентського самоврядування і про те які вона проводить заходи?

Як часто Вас запрошують до заходів, які організовує Студентського самоврядування?

Як Ви оцінюєте рівень сприяння Студентського самоврядування організації наукової та творчої діяльностей здобувачів вищої освіти?

На Вашу думку, чи є ефективними методи роботи Студентського самоврядування щодо сприяння забезпеченню належної поведінки здобувачів вищої освіти у гуртожитку, запобігання вчиненню правопорушень?

Як Ви оцінюєте роботу Студентського самоврядування щодо сприяння поліпшенню умов проживання й відпочинку здобувачів вищої освіти?

   

 073 «Менеджмент в будівництві

Так (7)

Добре проінформовані (6)

соціальні мережі (6)

Завжди запрошують

(7)

Відмінно(5)

Так (5)

Відмінно (5)

       
 

 Ні

 

Недостатньо проінформовані (1)

Моб. телефон (1)

Рідко запрошують

Добре (2)

Ні

Добре (2)

       
 

Не зовсім

Погано проінформовані

 

Практично не запрошують

Задовільно

Не зовсім (2)

Задовільно

           
   

Інше

 

Інше

Незадовільно

 

Незадовільно

               

 

ОП Чи є ефективною робота Студентського самоврядування щодо сприяння створенню різноманітних студентських гуртків, товариств, об’єднань, клубів, за інтересами, та координації їх діяльності? Чи задоволені Ви рівнем залучення Студентського самоврядування здобувачів вищої освіти до представництва в колегіальних, представницьких, робочих, дорадчих органах та інших структурних підрозділах Університету? Що, на Вашу думку, необхідно зробити для підвищення ефективності роботи Студентського самоврядування? Яку інформацію Ви б хотіли частіше отримувати від Студентського самоврядування? Що найбільше не влаштовує Вас у роботі Студентського самоврядування? Ваші пропозиції до удосконалення роботи Студентського самоврядування
073 «Менеджмент в будівництві Так (6) Так (5) Нічого, все добре(1)      
Ні Ні        
Не зовсім (1) Не зовсім (2)        
           

 

Анкета "Оцінка ОПП / ОНП здобувачами вищої освіти" кафедри "Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності" НУ "Запорізька політехніка"

Освітній рівень

Освітня програма

Як Ви оцінюєте якість освітньої програми

Чи є, на Вашу думку, недоліки в освітній програмі?

На Вашу думку, чи методи навчання і викладання відповідають принципам академічної доброчесності?

Як Ви оцінюєте якість освітнього процесу?

Як Ви оцінюєте якість викладання матеріалу науково-педагогічними працівниками?

Чи задоволені Ви рівнем проведення практичної підготовки?

Ваші пропозиції до освітньої програми

Бакалавр

«Менеджмент в будівництві»

Відміно (5)

Нi (8)

Так (8)

Відміно (5)

Відміно (6)

Відміно (6)

 

Добре (3)

Інше

Ні

Добре (4)

Добре (2)

Добре (2)

 

Задовільно

 

Не зовсім

Задовільно

Задовільно

Задовільно

 

Незадовільно

   

Незадовільно

Незадовільно

Незадовільно