Документи у репозітарії ЗНТУ
Мета: засвоєння теоретичних знань та формування професійних компетентностей щодо усвідомлення теоретико-методологічних засад публічного адміністрування, поглибленого розуміння врядування, обґрунтування основних рис держави та з’ясування особливостей публічної адміністрації на державному, регіональному та місцевому рівнях.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати :
− методологічні основи публічного адміністрування;
− інструментарій публічного адміністрування;
− моделі публічного адміністрування;
− технологію вирішення конфліктів в публічному адмініструванні та техніку боротьби зі стресовими ситуаціями;
− основи культури та етики у публічних установах;
− сучасні механізми управління суспільним розвитком;
− еволюцію теорії держави та суспільства;
− зміст суспільно-політичних процесів та розуміння можливих тенденцій розвитку;
− інноваційні технології публічного адміністрування;
− теорію та практику застосування публічного адміністрування за кордоном та в Україні.
вміти:
– використовувати сучасні підходи до роботи в галузі публічного адміністрування і державної служби з використанням сучасних інструментів, засобів, технік і технологій;
– розробляти системи публічної звітності в установах галузі публічного адміністрування;
– визначати ефективність та результативність демократичного врядування;
– аналізувати і при необхідності адаптувати зарубіжний досвід у процесі застосування моделей в галузі публічного адміністрування;
– використовувати інструменти вирішення конфліктів у публічному адмініструванні та антистресові засоби;
– ідентифікувати сучасні механізми управління суспільним розвитком;
– здійснювати діагностичний аналіз суспільно-політичних процесів та визначати пріоритетні тенденції розвитку;
– визначати тенденції інноваційного розвитку України та розробляти заходи щодо активізації інноваційної діяльності в межах публічного адміністрування.
мати навички:
– визначення принципів врядування та механізмів регулювання соціально-економічних процесів;
– визначення ефективності та результативності демократичного врядування;
– визначення професійно-кваліфікаційних характеристик публічних службовців;
– проведення аналізу конфліктних ситуацій у діяльності публічних службовців;
– здійснення обґрунтування вибору методів та моделей адміністративно-управлінських процесів;
– визначення оптимальних управлінських рішень для врегулювання конфліктів та стресових ситуацій;
– визначення суспільних та адміністративних моделей на основі оцінки ефективності управлінських процесів;
– прогнозування сучасних тенденцій взаємодії владних структур, політичних і громадських організацій для підвищення ефективності управління на центральному і регіональному рівнях;
– здійснення координації активності громадськості в суспільстві;
– ідентифікації суспільно-політичних процесів та визначення їх впливу на соціально-економічний розвиток;
– здійснення оцінки ефективності інновацій у публічному адмініструванні.
Викладач: Ґудзь Петро Васильович, професор, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту
1. Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
||
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
|||
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань 07 «Управління та адміністрування» (шифр і назва) |
Варіативна
|
||
Напрям підготовки ________________ (шифр і назва) |
||||
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 074 «Публічне управління та адміністрування» |
Рік підготовки: |
||
Змістових модулів – 2 |
1-й |
1-й |
||
Індивідуальне науково-дослідне завдання _____-_____ (назва) |
Семестр |
|||
Загальна кількість годин - 120 |
1-й |
1-й |
||
Лекції |
||||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 5,25 самостійної роботи студента – 9,75 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
28 год. |
6 год. |
|
Практичні, семінарські |
||||
14 год. |
2 год. |
|||
Лабораторні |
||||
- год. |
- год. |
|||
Самостійна робота |
||||
52 год. |
72 год. |
|||
Індивідуальні завдання: |
||||
26 год. |
40 год. |
|||
Вид контролю: залік |
||||
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
||||||||||
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
||||||||||
Т1
|
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
Т10 |
100 |
|
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||
Т1, Т2 ... Т10 – теми змістових модулів.