Мета дисципліни: надання знань про основи бухгалтерського обліку та оподаткуванню, історію розвитку обліку та її організацію в Україні та освоєння нормативної та законодавчої бази.
Завдання дисципліни: вивчення теоретичних та методологічних основ бухгалтерського обліку, принципів його організації, засвоєння національних та міжнародних стандартів та методики проведення аудиту.
Предмет дисципліни: облікова та податкова системи України: їх становлення та розвиток
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки
Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни. Після вивчення дисципліни студент повинен:
Знати:
-
теорію та методологію бухгалтерського обліку;
-
роль та місце бухгалтерії в систем управління підприємством;
-
принципи організації облікової політики підприємства;
-
функції та обов’язки бухгалтера;
-
порядок здійснення аудиторських перевірок.
Уміти:
-
працювати із законодавчими та нормативними документами з обліку та аудиту;
-
сформулювати функції та розподілити обов’язки правників бухгалтерії.
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів –
|
Галузь знань
0305 Економіка і підприємництво
(шифр і назва)
|
|
Напрям підготовки
(шифр і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне спрямування):
90
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
1
|
1
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання
(назва)
|
Семестр
1 1
|
Загальна кількість годин -
|
|
|
Лекції 14
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4
самостійної роботи студента –
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
|
|
Практичні, семінарські 14
|
|
|
Лабораторні
|
|
|
Самостійна робота
|
|
|
Індивідуальні завдання: - год.
|
Вид контролю: залік
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються такі види робіт:
- активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 3 балів (всього 7 практичних занять по 3 бали = 21 бала);
- захист домашнього завдання студента оцінюється до 20 балів;
- розв’язання ситуаційного завдання до 20 балів;
- аудиторна контрольна робота (розв’язання задач) – до 29 балів;
- захист доповідей реферату - до 10 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.
Розподіл балів, які отримують студенти при поточному оцінюванні знань (залік)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Змістовий модуль №1
|
Змістовий модуль № 2
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
Т11
|
Т12
|
Т13
|
Т14
|
100
|
5
|
5
|
5
|
10
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|