Ви є тут

Головна

Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни “Вступ до спеціальності” є розробка та реалізація уявлення про Вищу школу України, розгляд особливостей освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з туризму, ознайомлення з навчальним планом спеціальності «Туризму», розкриття питання розробки і реалізації уявлень про особливості праці керівника з туризму та менеджера з туризму, формування основних функцій керівника туризму, розробка психолого-педагогічних основ оптимізації професійно-педагогічної освіти на факультеті.

Завдання: Основними завданнями вивчення дисципліни “Вступ до спеціальності” є засвоєння навчального матеріалу студентами, формування практичних навичок роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем індустрії туризму і гостинності для підвищення якості професійної підготовки управлінських кадрів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

?         історію створення та становлення туристської діяльності на Україні;

?         особливості роботи керівника з туризму;

?         структуру туристської діяльності;

?         зміст навчального плану спеціальності «Туризм»;

?         форми організації навчального процесу на факультеті міжнародного туризму.

вміти:

?         володіти основами галузевої термінології;

?         володіти основами програмно-нормативні засади розвитку галузі туризму;

?         характеризувати туристські ресурси світу та України;

?         аналізувати перспективи та проблеми розвитку туризму в Україні;

?         изначати та використовувати основи професійної діяльність керівника туристичної організації.

 

 

 

Інформаційний обсяг навчальної дисципліни

Модуль 1. Туризм як суспільне явище та галузь діяльності.

 

Тема 1. Туризм як суспільне явище (обсяг 2)

Організація туристичної діяльності в Україні: історія туризму, зміст та основні поняття. Туризм та подорожі. Підходи до класифікації туризму.

Література [1; 2; 5; 6]

Тема 2. Галузева термінологія (обсяг 2)

Основні термінологічні поняття галузі. Співвідношення понять «подорожуючий», «відвідувач», «турист» та «одноденний відвідувач». Сучасна туристична термінологія.

Література [2 - 7]

Тема 3. Туристські ресурси світу та України (обсяг 2)

Визначення поняття ресурсів, їх місця і ролі в формуванні територіальної структури туристичного ринку. Підходи до типологізації туристських ресурсів. Туристські ресурси та інфраструктура - головні складові розвитку туризму в Україні.

Література [3 - 12]

 

Модуль 2. Професійна діяльність в галузі туризму.

 

Тема 4. Міжнародна туристська індустрія. Туристична індустрія в Україні. (обсяг 2)

Теоретичні аспекти розвитку світового туризму. Індустрія туризму (туріндустрія). Уніфікація вимог до інформації і обслуговування в сучасному туризмі. Основні проблеми та напрями розвитку туристичної галузі України. Перспективи розвитку туризму в Україні та вплив соціальних, демографічних та інших факторів на туристичний ринок. Характеристика туристичної діяльності та її вплив на економіку України.

Література [3-17]

Тема 5. Програмно-нормативні засади розвитку галузі туризму(обсяг 2)

Законодавче та правове забезпечення туристичної діяльності в Україні.  Основні нормативні засади розвитку туризму.

Література [11-22]

Тема 6. Професійна підготовка фахівців з туризму. Професійна діяльність керівника туристичної організації (обсяг 2)

Психолого-педагогічні аспекти професійної освіти у сфері туризму. Осві?тньо-кваліфікаці?йний рівні та структура підготовки фахівців туризму. Досвід навчання професіоналів туризму в різних країнах світу. Загальна характеристика туристських організації. Формування функцій та використання методів менеджменту на підприємстві. Розробка пропозиції з організації та вдосконалення керівництва. Характеристика управлінської діяльності.

Література [12-22]

 

Викладач: Зацепіна Н.О., к.п.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму»

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

 

Кількість кредитів – 4

Галузь знань

1401 сфера обслуговування

(шифр і назва)

Нормативна

Цикл: професійної і практичної підготовки

Напрям підготовки

6.140103 Туризм

(код і назва)

Модулів – 2

Спеціальність (професійне

спрямування):

Туризм

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

1-й

Змістових модулів – 2

Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________

(назва)

Семестр

Загальна кількість годин - 120

1-й

Загальна кількість годин - 120

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 38

самостійної роботи студента – 75

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр

12 год.

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 38

самостійної роботи студента – 75

Практичні, семінарські

26 год.

 

Лабораторні

год.

 

Самостійна робота

75 год.

 

Індивідуальні завдання:

7 год.

 

Вид контролю: залік

         

Розподіл балів, які отримують студенти

 

Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.

Під час контролю враховуються наступні види робіт:

1.  РО конспектів матеріалів лекцій та практичних занять – 20 балів

2.  РО підготовки до аудиторних занять та засвоєння теоретичного матеріалу - 50 балів;

3.  РО підготовки до практичних занять та виконання практичними завдань 15 балів;

РО підсумкової контрольної роботи - 15 балів