Ви є тут

Головна

19–20 листопада у Східно-Баварському технічному університеті Амберг-Вайден відбувся воркшоп з питань цифровізації адміністративних та освітніх процесів. Захід організований у межах проєкту «DILLUGIS», що реалізується за ініціативи Східно-Баварського технічного університету Амберг-Вайден та Національного університету «Запорізька політехніка» вже протягом 3 років.

Захід зібрав представників провідних університетів України та Німеччини, представники яких обмінялися досвідом і продемонстрували свої успішні кейси з цифровізації освітніх та адміністративних процесів.

НУ «Запорізька політехніка» представляли проректор з міжнародної діяльності Валерій Наумик, який презентував автоматизовану систему управління університетом та Європейський цифровий інноваційний хаб. Професорка Катерина Антонюк та професор Дмитро Антонюк розповіли про дослідження цифровізації університетів, які проводилися в межах проєкту «DILLUGIS».

Цікавим для українських університетів виявилися напрацювання німецьких колег:

  • Students-at-risk — автоматизована система, яка допомагає виявляти студентів із потенційними проблемами в навчанні
  • сучасні онлайн-курси і цифровий матеріал
  • використання порталу «Primuss» для управління освітнім процесом та документообігом (від зарахування студентів до випуску)
  • цифрова платформа для диджиталізації академічної мобільності студентів та викладачів
  • Blended Intensive Programmes (BIPs) — короткострокові програми академічної мобільності, що поєднують онлайн-навчання з тижневим перебуванням в партнерському закладі
  • цифровізація бібліотек і запровадження 24/7-сервісу.

Учасники обговорили перспективи подальшої співпраці в межах проєкту «DILLUGIS», зокрема спільні освітні програми, академічну мобільність і розвиток диджиталізації в університетах України.

Воркшоп став важливою платформою для налагодження міжнародної співпраці та розвитку інноваційних підходів у сфері управління освітнім процесом.

Разом підкорюємо нові вершини!


 

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення