Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета: надання системних знань та навичок в оформленні необхідних документів, без яких виїзд за рубіж або запрошення іноземного туриста стає неможливим.
Завдання: засвоєння навчального матеріалу студентами, формування практичних навичок роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем індустрії туризму і гостинності для підвищення якості професійної підготовки управлінських кадрів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
− поняття туристських формальностей;
− процедуру оформлення в’їзних та виїзних документів;
− порядок перетину державних кордонів;
− основи безпеки пересування туристів;
вміти:
− орієнтуватися в різноманітних вимогах до турформальностей;
− характеризувати основні туристські формальності країн світу;
− доводити необхідність дотримання туристських формальностей;
− визначати роль туристських формальностей в організації різних форм туристської діяльності.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Основні туристські формальності.
Тема 1. Поняття «туристські формальності».
Тема 2 . Паспортні формальності.
Тема 3. Візові формальності та митні формальності.
Змістовий модуль 2. Безпека та страхування туристів.
Тема 1. Правила перевозу через кордон України рослин, тварин, культурних цінностей.
Тема 2. Медико-санітарні формальності.
Тема 3. Міжнародні правила страхування туристів.
Викладач: Лозова О.А., к.е.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму»
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Варіативна частина
Цикл: професійно-орієнтовна
|
Напрям підготовки
(шифр і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
7.14010301 Туризмознавство
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
9-й
|
9-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 24
самостійної роботи студента − 61
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
спеціаліст
|
12 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
12 год.
|
4 год.
|
Лабораторні
|
− год.
|
− год.
|
Самостійна робота
|
61 год.
|
71 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
5 год.
|
11 год.
|
Вид контролю: залік
|
|
|
|
|
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються наступні види робіт:
− активність студента на практичному занятті оцінюється в 20 балів (по 3 практичних у кожному модулі 3х20=60 балів);
− виконання індивідуального завдання до 20 балів;
− аудиторна контрольна робота до 20 балів.
Підсумковий контроль визначається за результатами роботи студента за весь модуль.