1. Павлішина Н.М. Сутність та значення інтегрованих маркетингових комунікацій в сучасних умовах / Н.М. Павлішина, А.Ю. Яковенко // Тиждень науки – 2015 : зб. тез доп. щоріч. наук.-практ. конф. викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів, студентів ЗНТУ (Запоріжжя, 14-18 квіт. 2015 р.) – Запоріжжя : ЗНТУ, 2015. Т.3.
2. Павлішина Н.М. Эффективность рекламы на рынке меховых изделий / Н.М. Павлішина, А.Ю. Яблуновська // Тиждень науки – 2015 : зб. тез доп. щоріч. наук.-практ. конф. викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів, студентів ЗНТУ (Запоріжжя, 14-18 квіт. 2015 р.) – Запоріжжя : ЗНТУ, 2015.
3. Павлішина Н.М. Маркетинг в малому підприємництві / Н.М. Павлішина // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва: Збірник матеріалів VІII Міжнародної науково-практичної конференції, 21 листопада 2014 р. – Харків: ФОП Павлов М.Ю., 2014 – С.77-78.
4. Павлішина Н.М. Проблеми маркетингу на промисловому підприємстві / Н.М. Павлішина // Матеріали доповідей учасників V Міжвузівської науково-практичної конференції "Проблеми економіки та управління у промислових регіонах", 15-16 травня 2014 р, м.Запоріжжя / відпов. ред.П.В. Гудзь – Запоріжжя: ЗНТУ, 2014. – С.216-219
5. Павлішина Н.М. Программы лояльности – маркетинг отношений в ритейле / Н.М. Павлішина, А.Г. Чекмарева // Тиждень науки – 2014 : зб. тез доп. щоріч. наук.-практ. конф. викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів, студентів ЗНТУ (Запоріжжя, 14-18 квіт. 2014 р.) – Запоріжжя : ЗНТУ, 2014. Т.3 – С.17-18.
6. Павлішина Н.М. Цвет, как инструмент маркетинговых коммуникаций в наружной рекламе / Н.М. Павлішина, А.Ю. Яблуновська // Тиждень науки – 2014 : зб. тез доп. щоріч. наук.-практ. конф. викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів, студентів ЗНТУ (Запоріжжя, 14-18 квіт. 2014 р.) – Запоріжжя : ЗНТУ, 2014. Т.3 – С.15-17.
7. Павлішина Н.М. Маркетингові технології просування продукції на міжнародний ринок / Н.М. Павлішина // Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи: Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 26 листопада 2013 року. – Том ІІ. – Полтава: ПолтНТУ, 2013. – С. 102-104
8. Павлішина Н.М. Технологія CRM в маркетинговій діяльності / Н.М. Павлішина // Матеріали доповідей учасників Міжвузівської науково-практичної конференції «Сучасні маркетингові технології в економіці та управлінні», 18-19 квітня 2013 р./ Ред. кол.: Гудзь П.В. (відпов. ред.) та інші. - Запоріжжя : ЗНТУ, 2013. – С.48-50.
9. Павлішина Н.М. Роль мережі Інтернет у маркетингових дослідженнях / Н.М. Павлішина // Тиждень науки – 2013 : зб. тез доп. щоріч. наук.-практ. конф. викладачів, науковців, молодих учених, аспірантів, студентів ЗНТУ (Запоріжжя, 15–19 квіт. 2013 р.). – Запоріжжя : ЗНТУ, 2013.
10. Павлішина Н.М. Світовий досвіт реалізації державної політики у сфері підприємництва / Н.М. Павлішина // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери : зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-теорет. конф. – у 2-х томах. – Т. 2. – Донецьк : ДВНЗ «Донецький національних технічний університет», 2011. – С.134-135.
11. Павлішина Н.М. Реалізація державної політики в управлінні персоналом в залежності від стадії життєвого циклу малого підприємства / Н.М. Павлішина // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери : зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-теорет. конф. – у 2-х томах. – Т. 2. – Донецьк : ДВНЗ «Донецький національних технічний університет», 2010. – С.134-135.
12. Павлішина Н.М. Еволюція теоретичних підходів до управління персоналом / Н.М. Павлішина // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку виробничої сфери : зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-теорет. конф. – у 3-х томах. – Т. 3. – Донецьк : ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2008. – С.20-22.
13. Павлішина Н.М. Корпоративна культура як фактор підвищення ефективності функціонування малого бізнесу / Н.М. Павлішина // Корпоративна культура організацій ХХІ століття : зб. наук. праць / під заг. ред. С. В. Ковалевського. – Краматорськ : ДДМА, 2007. – С.105-111.