Метою викладання дисципліни є надання студентам знання та відомості по принципам та засобам побудови контролерних систем керування та автоматизації енергоємних виробництв.(СК та А ЕЄВ).
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· архітектуру, склад, принцип дії та характеристики апаратних засобів контролерних СК та А ЕЄВ;
· структуру та складові частини системного програмного забезпечення контролерних СК та А ЕЄВ;
· стандартні мови програмування задач керування за стандартом IEC 61131.
вміти:
· розробляти архітектуру систем керування та контролю, вибирати засіб її реалізації;
· вибирати або розробляти типові вузли систем керування та контролю;
· вибирати або розробляти алгоритми реалізації типових завдань керування та контролю;
· працювати у середовищі програмних пакетів комунікационого сервера RSLinx, середовища програмування RSLogix500, емулятора контролера RSEmulate500, середовища людино – машинного інтерфейсу RSView32;
· запроектувати рішення задачі керування та контролю за допомогою контролера шляхом формалізації технічного завдання, розробки алгоритму рішення , програми на мові драбинних діаграм (Ladder Diagram) або іншій, введення цієї програми у комп’ютер, при необхідності корекції помилок.
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 5
|
Галузь знань
0507 – Електротехніка та електромеханіка
|
Нормативна
(за вибором)
|
Напрям підготовки
050702 – Електромеханіка
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
Електромеханічне обладнання енергоємних виробництв
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 5
|
5-й
|
–
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 180
|
9-й
|
–
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4
самостійної роботи студента – 7
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
спеціаліст, магістр
|
32 год.
|
–
|
Практичні, семінарські
|
–
|
–
|
Лабораторні
|
32 год.
|
–
|
Самостійна робота
|
116 год.
|
–
|
Індивідуальні завдання:
|
Вид контролю: екзамен
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 64/116
для заочної форми навчання –
Розробники: Поляков Михайло Олексійович, к.т.н., доцент
8. Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Змістовий модуль 3
|
Змістовий модуль 4
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
Т11
|
Т12
|
Т13
|
Т14
|
Т15
|
Т16
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
36
|
100
|
Т1, Т2 ... Т16 – теми змістових модулів.