Ви є тут

Головна

24–25 квітня на базі Державного університету інтелектуальних технологій та зв'язку пройшла завершальна науково-практична конференція Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу.

У цьому конкурсі брали участь студенти провідних закладів освіти з України, Польщі, Болгарії та Казахстану. Було надіслано більше як 150 наукових робіт щодо новітніх тенденцій та інноваційних підходів у маркетинговій практиці. Тематика поданих наукових робіт охоплювала багато маркетингових напрямів: від цифрових комунікацій і нейромаркетингу до розробки стратегій для бізнесу в умовах глобальної нестабільності.

У конкурсній комісії були представлені науковці з України, Польщі, Болгарії, Казахстану та Литви. Члени комісії високо оцінили якість робіт учасників підсумкової конференції. Також вони відзначили практичну значущість представлених досліджень для розвитку сучасних маркетингових стратегій.

Студентки Національного університету «Запорізька політехніка» теж серед переможців конкурсу:

1 місце взяла робота Ольги Трубай та Сабіни Ахмедової, студенток БТЕ–1113

3 місце здобула робота Олени Лосевської, студентки БТЕ–1111

Науковими керівницями переможниць були доцентки кафедри маркетингу та логістики Ніна Павлішина та Юлія Соколова.

Вітаємо з перемогою на міжнародному рівні та бажаємо подальшого професійного розвитку!


 

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення