Опис навчальної дисципліни
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
форма навчання
|
денна
|
заочна
|
Кількість кредитів:
денне – 4
заочне – 4
|
Галузь знань
07 «Управління та адміністрування»
(шифр і назва)
|
За вибором
|
Спеціальність
071 «Облік і оподаткування»__
(шифр і назва)
Облік і аудит
(назва освітньої програми)
|
Модулів – 2
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5
|
Семестр
|
Загальна кількість годин :
денне – 120
|
9
|
9
|
Лекції
|
Освітнім ступенем:
магістр
|
28 год.
|
6 год.
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
2 год.
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 5,6
|
Лабораторні
|
0 год.
|
0 год.
|
Самостійна робота
|
78 год.
|
112 год.
|
Індивідуальні завдання
|
0 год.
|
Контрольна робота
|
Вид контролю: д. залік
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 0,5
для заочної форми навчання – 0,1
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета вивчення навчальної дисципліни - полягає у формуванні розуміння студентами умов і факторів становлення та механізмів функціонування глобальної економіки, засвоєнні знань щодо теоретичних положень та практичних засад розвитку глобальної економічної системи.
Завдання навчальної дисципліни: виявлення системної сутності економічної глобалізації; визначення впливу глобальних трансформацій на світові інтеграційні процеси; ідентифікація основних параметрів глобального розвитку; аналіз особливостей формування національних і міжнародних стратегій розвитку та забезпечення глобальної конкурентоспроможності.
В наслідок вивчення навчальної дисципліни студент має бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- демонструвати знання основних понять щодо процесів глобалізації та їх впливу на економіку України;
- розуміти сутність, етапи розвитку, форми прояву та суперечності процесів глобалізації;
- демонструвати знання концепцій глобалізації та критерії рівня глобалізованості національних економік;
- визначати основні регуляторні інститути глобальної економіки, їх становлення та значення в регулюванні сучасних світових проблем та протиріч, особливості взаємодії країни з регулятивними інститутами глобальної економіки;
- обґрунтовувати механізми функціонування глобальних ринків, форми взаємодії національних економік світу;
- розуміти сучасні фактори та знати індикатори глобальної конкурентоспроможності країни;
- аналізувати роль транснаціональних корпорацій в функціонуванні глобальних ринків;
- знати основні закономірності, умови та етапи процесів регіоналізації в глобальній економіці;
- знати сутність та значення технологічного та людського ресурсів розвитку глобальної економіки;
- розуміти цивілізаційні виміри глобальних економічних процесів та глобальний контекст розвитку української економіки;
- надавати характеристику проявам впливу глобалізаційних процесів на соціально-економічний стан України;
- характеризувати взаємодію України з регулятивними інститутами глобальної економіки;
- оцінювати позитивний та негативний вплив ТНК на економіку України;
- вміти обґрунтовувати розуміння та аналізувати фактори глобальної конкурентоспроможності України;
- аналізувати вплив процесів регіоналізації на економіку України та обґрунтовувати перспективи та наслідки євроінтеграції України;
- обґрунтовувати характеристику сучасному стану української економіки, перспективам та стратегіям її розвитку в умовах глобалізації.
Розподіл балів, які отримують студенти при оцінюванні знань
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Модуль 1
|
Модуль 2
|
(100+100)/2
|
100
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
25
|
25
|
25
|
25
|
25
|
25
|
25
|
25
|
Т1, Т2 ... Т8 – теми змістових модулів.