Ви є тут

Головна

Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів комплексу теоретичних знань і практичних умінь з проектування процесів обслуговування туристів і укладання угод із постачальниками туристських послуг; оформлення виїзних документів згідно законодавчої бази України в сфері туризму.

Завдання засвоєння навчального матеріалу студентами, формування практичних навичок роботи студентів зі спеціальною літературою, осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем індустрії туризму.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

Знати:

- основні поняття маркетингу в туризмі;

- оволодіти знаннями про системний підхід до маркетингу туристичного підприємства;

- вивчити вплив макро- та мікросередовища;

- формування вмінь розробляти організаційні структури;

-  здійснювання поточного та стратегічного планування;

- формування вміння оцінювати ефективність маркетингу в туризмі;

- формування управлінських навичок діяльності у готельному, курортному та туристичному сервісі.

 

Вміти:

 - аналізувати реальні економічні процеси і приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних 

проблем, пов'язаних з їх майбутньою практичною діяльністю;

- здійснювати поточне та стратегічне планування;

- оцінювати ефективність маркетингу в туризмі;

- розробляти організаційні структури;

- знати системний підхід до маркетингу туристичного підприємства.

 

 Інформаційний обсяг навчальної дисципліни

 

Змістовий модуль 1. Загальні теоретичні основи стратегічного маркетингу.

Тема 1. Зміст та основні категорії маркетингу в туризмі;

Тема 2. Концепції маркетингу та функції в туризмі;

Тема 3. Дослідження туристичного ринку. Методика проведення маркетингових досліджень.

 

Змістовий модуль 2. Практичні основи стратегічного маркетингу в туризмі.

Тема 1. Маркетингові агенції;

Тема 2. Сегментація туристичного ринку;

Тема 3. Маркетингова стратегія.

 

Викладач: Безхлібна А.П., к.е.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму»

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 4

Галузь знань

1401 сфера обслуговування

 (шифр і назва)

Нормативна частина

Цикл: гуманітарна та соціально-економічна

 

Напрям підготовки

_______________

(код і назва)

Модулів – 2

Спеціальність (професійне

спрямування):

8.14010301 «Туризмознавство»

Рік підготовки:

Змістових модулів –2

5-й

5-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин - 120

10-й

10-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 38

самостійної роботи студента – 75

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

магістр

12 год.

4 год.

Практичні, семінарські

26 год.

2 год.

Лабораторні

- год.

- год.

Самостійна робота

75 год.

100 год.

Індивідуальні завдання:

7 год.

14 год.

Вид контролю: залік

         

 

Розподіл балів, які отримують студенти

 

Кожен змістовий модуль оцінюється за 100-бальною шкалою. Під час контролю враховуються наступні види робіт:

-                активність студента на практичному занятті оцінюється в 20 балів: 3 практичних занять у першому модулі (20*3=60) та 3 практичних занять у другому модулі (20*3=60);

-                виконання індивідуального завдання у кожному модулі – до 20 балів;

-                модульна контрольна робота у кожному модулі – до 20 балів. Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший і другий змістовий модулі.