Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є формування у студентів комплексу теоретичних знань і практичних умінь з проектування процесів обслуговування туристів і укладання угод із постачальниками туристських послуг; оформлення виїзних документів згідно законодавчої бази України в сфері туризму.
Завдання засвоєння навчального матеріалу студентами, формування практичних навичок роботи студентів зі спеціальною літературою, осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем індустрії туризму.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
Знати:
- основні поняття маркетингу в туризмі;
- оволодіти знаннями про системний підхід до маркетингу туристичного підприємства;
- вивчити вплив макро- та мікросередовища;
- формування вмінь розробляти організаційні структури;
- здійснювання поточного та стратегічного планування;
- формування вміння оцінювати ефективність маркетингу в туризмі;
- формування управлінських навичок діяльності у готельному, курортному та туристичному сервісі.
Вміти:
- аналізувати реальні економічні процеси і приймати обґрунтовані рішення з приводу економічних
проблем, пов'язаних з їх майбутньою практичною діяльністю;
- здійснювати поточне та стратегічне планування;
- оцінювати ефективність маркетингу в туризмі;
- розробляти організаційні структури;
- знати системний підхід до маркетингу туристичного підприємства.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Загальні теоретичні основи стратегічного маркетингу.
Тема 1. Зміст та основні категорії маркетингу в туризмі;
Тема 2. Концепції маркетингу та функції в туризмі;
Тема 3. Дослідження туристичного ринку. Методика проведення маркетингових досліджень.
Змістовий модуль 2. Практичні основи стратегічного маркетингу в туризмі.
Тема 1. Маркетингові агенції;
Тема 2. Сегментація туристичного ринку;
Тема 3. Маркетингова стратегія.
Викладач: Безхлібна А.П., к.е.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму»
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 4
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Нормативна частина
Цикл: гуманітарна та соціально-економічна
|
Напрям підготовки
_______________
(код і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
8.14010301 «Туризмознавство»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів –2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 120
|
10-й
|
10-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 38
самостійної роботи студента – 75
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
магістр
|
12 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
26 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
- год.
|
- год.
|
Самостійна робота
|
75 год.
|
100 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
7 год.
|
14 год.
|
Вид контролю: залік
|
|
|
|
|
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовий модуль оцінюється за 100-бальною шкалою. Під час контролю враховуються наступні види робіт:
- активність студента на практичному занятті оцінюється в 20 балів: 3 практичних занять у першому модулі (20*3=60) та 3 практичних занять у другому модулі (20*3=60);
- виконання індивідуального завдання у кожному модулі – до 20 балів;
- модульна контрольна робота у кожному модулі – до 20 балів. Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший і другий змістовий модулі.