Мета: формування у майбутніх фахівців теоретичних знань та навичок статистичної оцінки про соціально-економічні явища і процеси суспільного життя, знань щодо методів збирання, оброблення та аналізу інформації.
Завдання дисципліни є:
− засвоєння принципів організації статистичних спостережень;
− вивчення методик розрахунків показників статистичного аналізу соціально-економічних явищ і процесів;
− набуття вмінь застосовування статистичних методів дослідження соціально-економічних явищ і процесів на практиці.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: .
− сутність, предмет, завдання і основний матеріал програми навчальної дисципліни;
− методологічні засади статистики та подання статистичних даних;
− статистичні методи аналізу масових суспільних явищ і процесів.
вміти:
− розраховувати показники статистичного аналізу соціально-економічних явищ і процесів;
− проводити статистичну обробку даних з побудовою відповідних таблиць, графіків та рядів розподілу;
− застосовувати статистичні методи для дослідження кількісної і якісної сторін масових суспільних явищ і процесів;
− аналізувати стан, структуру та інтенсивність динаміки масових суспільних явищ і процесів;
− прогнозувати зміни статистичних показників в майбутньому;
− робити самостійні науково-обґрунтовані висновки та узагальнення.
Кількість кредитів – 4
Модулів – 2
Змістових модулів – 2
Загальна кількість годин - 120
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 6,7
Галузь знань 0305 «Економіка і підприємництво»
Напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Спеціальність 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг»
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр
Рік підготовки: 3-й
Семестр 5-й
Лекції: денне – 24 годин; заочне – 4 годин;
Практичні: денне – 12 годин; заочне - 2 годин;
Самостійна: денне – 80 годин; заочне – 114 годин;