Ви є тут

Головна

17 березня відбувся другий з п'яти відкритих вебінарів у межах конкурсу бізнес-ідей «STARTUP із Запорізькою політехнікою», де учасники разом із керівником проєктного офісу Академ.Сіті, завідувачем відділу підтримки академічних стартапів Київського академічного університету Вадимом Горенком розібрали тему «Маркетинг: дослідження цільової аудиторії, маркетингова стратегія, побудова бізнес-моделі та ціннісна пропозиція».

Після змістовної теоретичної частини учасники активно долучилися до обговорення:

  • з чого починати професійний шлях у маркетингу
  • яка роль штучного інтелекту у галузі маркетингу та реклами
  • як ефективно взаємодіяти із цільовою аудиторією
  • як уникнути типових помилок під час розроблення маркетингової стратегії
  • як виходити на ринок з інноваційним продуктом
  • що важливо для виходу продукту на міжнародний ринок

Інтерактив вийшов корисним і вдалим: пан Вадим ділився власним досвідом, розбирав бізнес-ідеї учасників конкурсу та надавав необхідні рекомендації.

Щиро вдячні нашому експерту Вадиму Горенку за зустріч та важливу інформацію! Дякуємо учасникам за активність та цікаві запитання! Анонс третього вебінару незабаром!

Національний університет «Запорізька політехніка» організовує навчання спільно з партнерами — Державною організацією «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» (IP-офіс), Національним хабом інтелектуальної власності та інновацій (National IP&Innovations Hub) та Мережею Центрів підтримки технологій та інновацій (Technology and Innovation Support Center, TISC). Вдячні партнерам за плідну співпрацю!


 

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення