1. Лифар В.В. Місце екологічного маркетингу та «зеленої» логістики в системі економічного управління підприємством на сучасному етапі/ Moderní aspekty vědy: XXX. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. str. 403. С.298-311.
2. Борисенко О.Є, Нечаєва І.А. Обґрунтування доцільності в умовах воєнного стану змін в податковій системі України на основі маркетингових досліджень / Концептуальні основи та практичний досвід обліку, аудиту та оподаткування в умовах глобалізації економіки: колективна монографія кафедри обліку і оподаткування (НУ «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя). Запоріжжя: видавець ФОП Мокшанов В.В., 2023. 239 с. С.94-107
3. Лифар В.В., Остапенко В.В., Колпакова Т.О. Економіка та організація виробництва програмного забезпечення. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2022. 96 с.
4. Павлішина Н.М. Чат-бот – імітація двосторонньої комунікації у маркетингу / Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації : монографія / за заг. ред. канд. екон. наук, доц. Л.Ю. Сагер, канд. екон. наук, доц. Л.О. Сигиди. Суми: Сумський державний університет, 2022. 363 с. С. 156-165
5. Зеркаль А.В. Корпоративна культура та комерційна свідомість персоналу– інноваційні напрямки розвитку підприємств: монографія. Таллін: Teadmus, 2022. 346 с.
6. Лифар В.В., Овчинніков О.В. Production prospects for additive technologies in metal detail / Європейський вектор модернізації економіки в умовах сталого розвитку промислового регіону [текст] : [монографія] / під заг. ред. д.е.н., проф. Метеленко Н. Г. К.: Інтерсервіс, 2021. 378 с. С.211-223.
7. Borysenko O. System of methods of diagnostics of innovative development of the enterprise / Intelligent computer-integrated information technology in project and program management [Text]: Collective monograph edited by I. Linde, I. Chumachenko, V. Timofeyev. Riga: ISMA, 2020. Р.8-22.
8. Зеркаль А.В. Управління розвитком комерційної свідомості персоналу на підприємствах : монографія. Запорiжжя: КПУ, 2019. 320 с.
9. Pavlishyna N. Objects and problems of marketing observation in the internet-environment / The Balanced Development of National Economy Under the Conditions of Modern World Transformations: Monograph. Daugavpils. 2019. 227 p. P.78-88.
10. Науково-практичне вирішення соціально-економічних проблем розвитку промислового регіону в умовах економічної кризи : колективна монографія. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2019. – 216 с.
11. Лифар В.В. Розділи монографії: 4.3 Удосконалення маркетингової стратегії підприємства харчової промисловості Запорізької області; 4.4 Створення транспортно-логістичного центру на базі існуючої транспортної інфраструктури великого промислового регіону; 4.5 Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій ПАТ КБ «ПриватБанк» /Сучасні тенденції та перспективи формування нової траєкторії україно-польського співробітництва в умовах євроінтеграції : монографія / заг. ред. проф. Н. Метеленко, Г. Макушинської. Запоріжжя : ЗДІА, 2018. 536 с. С.439-456.
12. Науково-методичне забезпечення розвитку складних соціально-економічних систем методами маркетингового менеджменту : Монографія / [за заг. ред. проф. В. В. Лифар]. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016.
13. Лифар В.В. Інноваційна модель комплексного використання транзитного потенціалу регіону / Забезпечення сталого розвитку економіки промислового регіону на основі інноваційних моделей управління: монографія / за ред. проф. П.В.Гудзя. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2013. – 272 с. – С.205-230.
14. Лифар В.В. Транзитний потенціал регіону: теорія, методологія, практика/ Монографія / Запорізький національний технічний університет. – Донецьк: ЛАНДОН-ХХІ, 2012. – 459 с.
15. Лифар В.В. Використання логістичних інструментів для оптимізації бізнес-процесів / Сучасні технології управління промисловими ринками та підприємствами: монографія / за ред. проф. П.В.Гудзя, Л.О.Кримської. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2012. – 208 с. – Розд.6. – С.111-123.