Мета вивчення. Мета курсу полягає у формуванні системи базових знань з основ організації продажів на ринку туристичних послуг.
Завдання вивчення дисципліни:
вивчення теоретичних основ комплексного процесу продажу на ринку туристичних послуг із врахуванням вітчизняного й зарубіжного досвіду;
розкриття особливостей продажу на ринку туристичних послуг, психології управлінської діяльності в галузі продаж, а також різноманітні прикладні проблеми;
висвітлення питань оцінювання ефективності та результативності продажу на ринку туристичних послуг;
набуття студентами практичних навичок та умінь щодо застосування сучасних методів, прийомів продаж на ринку туристичних послуг, проведення розрахунків показників ефективності продажів.
За підсумками вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
ключові поняття і терміни кожної теми модуля;
роль та значення клієнтоорієнтованої стратегії продаж як основи життєздатності компанії;
сутність сучасних концепцій і теорій продаж, етапи циклу продаж в туристичній галузі;
основні техніки продажів туристичного продукту;
формування та аналізування потенціалу продаж в організаціях;
управління процесом розвитку та руху персоналу;
оцінювання ефективності та результативності продажу на ринку туристичних послуг;
вміти:
розкривати зміст ключових понять і термінів кожної теми та модулів;
планувати розвиток продаж в туристичній компанії;
адаптувати технології продаж до умов функціонування туристичного підприємства;
визначати і формувати додаткові потреби клієнта;
реагувати на заперечення клієнта і аргументувати свою позицію
збільшити результативність своїх продажів.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Ключові технології продажу на ринку туристичних послуг
Тема 1. Особливості продажу в туристичній галузі
Тема 2. Професійне спілкування з клієнтом туристичної компанії
Тема 3. Виявлення і формування потреб клієнта
Змістовий модуль 2. Дієві інструменти підвищення обсягу реалізації на ринку туристичних послуг
Тема 1. Професійна презентація туристичних послуг
Тема 2. Робота з опором і запереченнями клієнта. Завершення продажу
Тема 3. Конфлікт з клієнтом: запобігання та способи вирішення
Викладач: Патлах І.М., к.політ.н., доцент кафедри «Міжнародного туризму»
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 4,5
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Вибіркова частина
Цикл: професійно-орієнтовна
|
Напрям підготовки
6.140103 Туризм
(код і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
Туризмознавство
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів –2
|
4-й
|
4-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 135
|
7-й
|
7-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 36
самостійної роботи студента − 91
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
12 год.
|
2 год.
|
Практичні, семінарські
|
24 год.
|
4 год.
|
Лабораторні
|
год.
|
год.
|
Самостійна робота
|
91 год.
|
113 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
8 год.
|
16 год.
|
Вид контролю: залік
|
|
|
|
|
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються наступні види робіт:
− активність студента на практичному занятті оцінюється в 10 балів: 6 практичних занять у першому модулі (6х10=60) та 6 практичних занять у другому модулі (6х10=60);
− виконання індивідуального завдання у кожному модулі - до 20 балів;
− модульна контрольна робота у кожному модулі - до 20 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший і другий змістовний модулі.