Ви є тут

Головна

Метою викладання дисципліни є формування у майбутніх фахівців знань щодо комплексу методів та засобів управління рекламою, здобуття навичок їх застосування під час вирішення конкретних маркетингових задач та оцінки ефективності рекламної діяльності приватних охоронних підприємств.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- діяльність рекламних агентств в галузі охоронної діяльності;

- питання взаємозв'язку маркетингової й рекламної стратегії фірми;

- основні принципи організації рекламної діяльності на охоронних підприємствах;

- засоби поширення рекламної інформації;

- критерії оцінки рекламної діяльності;

- питання організації рекламної кампанії.

вміти:

- розробляти проект плану реклами охоронних послуг;

- складати умову між рекламодавцем і рекламним агентством;

- складати рекламний бюджет;

- складати ефективне рекламне повідомлення;

- оцінювати ефективність рекламної діяльності охоронного підприємства.

Викладач дисципліни: Шпитальов Геннадій Георгійович, к.і.н., доцент, завідувач кафедри приватної охоронної діяльності

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів – 4 Галузь знань: 01 Освіта нормативна
Напрям підготовки: 8.017-1 «Фізична культура і спорт»
Змістових модулів – 2 Кваліфікація (професійне спрямування): Керуючий агентством охоронним, викладач університетів та вищих навчальних закладів Рік підготовки:
5-й 5-й
Індивідуальне науково-дослідне завдання – Семестр
Загальна кількість годин – 120 10-й 10-й
Лекції
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2,5 самостійної роботи студента – 5.5 Освітній ступень: Магістр фізичної культури та спорту 26 год. 6 год.
Практичні, семінарські
12 год. 4 год.
Лабораторні
год. год.
Самостійна робота
82 год. 110 год.
Індивідуальні завдання: год.
Вид контролю: залік