Метою викладання дисципліни є вивчення основних принципів побудови радіорелейних ліній зв'язку (РРЛ) і супутникових систем передачі інформації (ССПІ) і їх основних тактико-технічних характеристик.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– принципи побудови і функціонування радіорелейних ліній зв'язку;
– принципи побудови і функціонування супутникових систем зв'язку, те-лебачення і навігації;
– принципи побудови апаратури радіотехнічних СПІ;
– особливості поширення радіохвиль в радіорелейних і супутникових системах зв'язку;
вміти:
– формулювати вимоги до технічних параметрів пристроїв, що входять в РРЛ і ССПІ;
– проводити розрахунок і побудову радіорелейних трас;
– проводити енергетичний розрахунок радіорелейних і супутникових ліній зв'язку.
Викладач дисципліни: Бондарев Борис Миколайович, к.т.н., доцент., професор кафедри радіотехніки та телекомунікацій.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 4,5 |
Галузь знань: 0509 Радіотехніка, радіоелектронні апарати і зв'язок |
за вибором |
Напрям підготовки: 6.050903 «Телекомунікації» |
Змістових модулів – 2 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3114 Технічний фахівець в галузі електроніки і телекомунікацій |
Рік підготовки: |
3-й |
3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – індивідуальні домашні завдання |
Семестр |
Загальна кількість годин – 162 |
5-й |
5-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3 самостійної роботи студента – 7 |
Освітній ступень: Бакалавр з телекомунікацій |
36 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
16 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
114 год. |
148 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
|
16 |
17 |
17 |
16 |
17 |
17 |
100 |