Ви є тут

Головна

Напередодні Всесвітнього дня психічного здоров'я в межах освітнього компонента «Патопсихологія» зі студентами-третьокурсниками ОП «Психологія» (група СН-111) професоркою кафедри психології, докторкою психологічних наук Наталією Савелюк проведена інтерактивна лекція на тему «Психічне здоров'я: теоретичні підходи та практичні аспекти підтримки».

На початку заняття здобувачі вищої освіти за допомогою онлайнового ресурсу «Mentimeter» були залучені до тематичного асоціативного експерименту. Це дозволило перед теоретичним блоком теми встановити опорні (попередні) знання студентів. Констатовано, що ключовими асоціаціями у відповідь на слово-стимул «психічне здоров'я» у присутньої на занятті молоді стали «щастя» і «спокій».

Далі було детально проаналізовано ключове поняття лекції. Важливим у процесі зазначеного теоретичного аналізу було порівняння «психічного здоров'я» з низкою споріднених, але не тотожних понять: «психологічним здоров'ям», «суб'єктивним добробутом», «емоційним добробутом» та ін. «Чи можна бути психологічно здоровим, не маючи певного необхідного рівня психічного здоров'я?»: в цьому проблемному пункті думки студентів, як і вчених, теж розійшлися. Істини у дискусіях не завжди народжуються, але критичне мислення – розвивається.

На завершення онлайн-заняття ми застосували проєктивну (метафоричну) методику «Моє психічне здоров'я» з елементами арттерапії. Міркували та інтерпретували спільно: «Чому такі темні, «гострі», тривожні малюнки?»

Заняття проведене у межах впровадження та реалізації проєкту Міністерства освіти і науки України «Психосоціальна підтримка та психологічна допомога на всіх рівнях освіти».


 

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення