Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета − надання майбутнім фахівцям комплексу знань основні норми та вимоги дотримання професійної етики та дипломатичного протоколу та можливості їх використання в туристичній діяльності.
Завдання: засвоєння навчального матеріалу студентами, формування практичних навичок роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем індустрії туризму і гостинності для підвищення якості професійної підготовки управлінських кадрів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– основні терміни професійної етики та дипломатичного протоколу;
– особливості використання візитної картки;
– діловий та застільний етикет.
вміти:
– складати резюме;
– використовувати теоретичні знання про проходження співбесіди у роботодавця;
– дотримуватись дресс-коду;
– дотримуватись особливостей ділового етикету в офісі та дипломатичного протоколу в міжнародній сфері.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Професійна етика.
Тема 1. Професійна етика та її види.
Тема 2. Складання резюме та проходження співбесіди у роботодавця.
Тема 3. Візитна картка та її використання.
Змістовий модуль 2. Дипломатичний протокол.
Тема 1. Дипломатичний протокол та його особливості в різних державах.
Тема 2. Діловий та застільний етикет.
Тема 3. Види дресс-кодів.
Викладач: Віндюк А.В., д.пед.н., професор кафедри «Міжнародного туризму».
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 6
|
Галузь знань
1401 сфера обслуговування
(шифр і назва)
|
Вибіркова частина
Цикл: професійно-орієнтовна
|
Напрям підготовки
____________________
(шифр і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
___Туризмознавство___
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
1-й
|
1-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин − 90
|
1-й
|
1-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 24
самостійної роботи студента − 119
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
Магістр
|
12 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
12 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
− год.
|
− год.
|
Самостійна робота
|
119 год.
|
148 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
11 год.
|
22 год.
|
Вид контролю: залік
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовий модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час контролю враховуються наступні види робіт:
− виконання індивідуального завдання до 15 балів у кожному модулі;
− експрес-тести оцінюються в 15 балів за перші три практичні заняття в кожному модулі (5 балів за практичне заняття, 5х3=15);
− доповідь на одному з практичних занять в кожному модулі – 20 балів;
− підготовка презентації на одному з практичних занять в кожному модулі до 30 балів;
− аудиторна контрольна робота у кожному модулі до 20 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістові модулі.