Ви є тут

Головна

Бухгалтер, головний бухгалтер фірми

Завдяки нашій програмі, Ви опануєте принципи і прийоми ведення бухгалтерського обліку, розберетеся в методиці розрахунку основних податків і зборів. Ми навчимо Вас складати бухгалтерську документацію – від первинних документів до фінансової і податкової звітності, а також вести облік за допомогою програм автоматизації бухгалтерського обліку, перш за все за допомогою популярної в нашому регіоні програми «1С Бухгалтерія».

На відміну від багатьох інших аналогічних повчальних програм і навчальних предметів ВНЗ наша програма має яскраво виражену практичну спрямованість – не лише необхідні теоретичні знання, але й максимум практичної роботи – вирішення завдань, розрахунок податків і зборів, заповнення первинних і облікових документів, складання звітності.

Наша програма орієнтована на широке коло слухачів:

  • студентам економічних спеціальностей ВНЗ програма дозволить систематизувати знання бухгалтерського обліку і оподаткування, надати знанням практичного прискорення, щоб краще проявити себе на практиці і надалі, або вже зараз, знайти цікаву і добре оплачувану роботу за фахом;
  • студентам неекономічних спеціальностей ВНЗ програма дозволить отримати додаткову спеціальність і підвищити, таким чином, свою конкурентоспроможність при пошуку роботи надалі;
  • практикуючим бухгалтерам програма дозволить систематизувати і розширити свої знання, підвищити кваліфікацію, а також дасть відповіді на актуальні питання організації обліку і оподаткування на Вашому підприємстві;
  • керівникам підприємств і підприємцям програма дозволить розібратися в специфіці роботи бухгалтера, навчить розуміти, а при необхідності контролювати свого бухгалтера
  • юристам, що спеціалізуються в господарському і податковому праві програма дозволить розібратися в бухгалтерському обліку, в тому, як у ньому відбиваються податки і збори і як бухгалтери дивляться на ті проблеми, які Ви вирішуєте разом;
  • програмістам, розробникам програми автоматизації обліку і управління наша програма дозволить розібратися в принципах ведення бухгалтерського обліку, щоб розуміти мову, на якій спілкуються бухгалтери підприємств – замовників Вашої роботи.

Термін навчання – 4 місяці

Ведення бізнесу в умовах Світової організації торгівлі (СОТ)

  1. Основні відомості про СОТ.
    • Переваги та ризики вступу країни до СОТ.
    • Чотири основних правила, на яких побудовано багатосторонню торгівельну систему СОТ.
    • Вплив СОТ на державну підтримку вітчизняних виробників.
    • Можливість лібералізації ринку фінансових і банківських послуг – шлях до здешевлення кредитних ресурсів.
    • Проблема взаємного визначення технічних норм і стандартів.
    • Гармонізація національного законодавства, стандартів і норм із вимогами СОТ.
  2. Зміни в Законі України «Про зовнішньоекономічну діяльність», в Митному Кодексі України.
    • Нетарифне регулювання, дозволи.
    • Зміни ставок ввізного мита
    • Митні режими.
  3. Вплив вступу України до СОТ на економіку регіону, окремі галузі і підприємства.
    • Прогнозування наслідків та вирішення проблеми адаптації.
    • Семінар

Комп’ютерні мережі

Дана програма покликана забезпечити знання теоретичних та практичних основ в організації та функціонуванні комп’ютерних мереж, вміння пристосувати в професійній діяльності розподілені дані, програми та ресурси мереж.

Завдання курсу:

  • формувати знання теоретичних та практичних основ в галузі обчислювальних мереж;
  • навчити підключати ПК до мереж та працювати в мережах;
  • навчити використовувати апаратні, програмні та інформаційні ресурси мереж;
  • навчити працювати з мережевими прикладними програмами.

Зміст курсу:

  1. Основні поняття комп’ютерних мереж
  2. Локальні обчислювальні мережі
  3. Windows Server 2003 в обслуговуванні комп’ютерних систем та локальних мереж
  4. Основні мережеві служби UNIX-систем
  5. Глобальна мережа Internet
  6. Web–сайти та Web–сторінки
  7. Робота в мережі Internet

 

Термін навчання – 4 місяці

Проектування баз даних

  • основні поняття теорії реляційних баз даних;
  • розробка та редагування баз даних;
  • розробка запитів до баз даних;
  • оформлення звітів;
  • використання макросів;
  • мова SQL та її використання при розробці додатків;
  • захист інформації.

Термін навчання – 2 місяці

Програмування в середовищі Delphi

  1. Середовище розробки Delphi. Основні межі Borland Delphi. Інструменти Огляд Палітри Компонентів Опції проекту Нове в Visual Component Library Інтегрований відладчик Delphi
  2. Основи Object Pascal. Типи даних. Прості типи даних. Строкові типи. Структурні типи. Покажчики. Процедурні типи. Оператори мови Object Pascal. Класи. Поля класу, методи класу. Властивості класу. Спадкоємство. Поліморфізм. Процедури і модулі.
  3. Створення додатків. Створення консольного застосування, Властивості компонентів в Delphi, Методи компонентів в Delphi Обробка виняткових ситуацій в Delphi. Робота з формами. Створення додатків SDI. Створення додатків MDI. Повторне використання додатків. Корисні прийоми.
  4. Робота з базами даних. Налаштування BDE. Компоненти роботи з базами даних. Створення таблиць за допомогою Ttable. Об'єкт Tquery. Редактор Dataset, Обчислювані поля. Керування з'єднанням з базою даних. Microsoft ADO.
  5. Створення звітів у Delphi. Стандартні засоби: бібліотека Quick Report. Використання засобів OLE для створення звітів.
  6. Delphi і мережові технології. Компоненти Internet. Компоненти Fastnet. Основи WEB – програмування для Windows серверів. Основи програмування сокетів і клієнт серверні застосування.

Термін навчання – 2 місяці

Менеджмент організацій

Мета тренінгу: Виробити практичні навички керування персоналом з врахуванням особливостей роботи менеджера в Україні.

Зміст:

  1. Функції менеджменту (планування, організація, керівництво, контроль).
  2. Планування. Чому це важливо. (Принципи. Місія. Постановка цілей. Стратегія. Планування «зверху» і «знизу»).
  3. Організація праці й часу менеджера. Тайм-менеджмент для керівника. (Пріоритети справ. Ключові галузі діяльності. Функціональне і календарне планування. Концепція календаря в таймі-менеджменті. Резерви часу менеджера.)
  4. Дев'ять основних ролей сучасного менеджера. (Представник, дослідник, розповсюджувач інформації, парламентар, розподільник ресурсів, контролер, коректор, підприємець, лідер)
  5. Особливості відбору співробітників при прийомі на роботу. (Вимоги до співробітника. Методи ведення співбесіди. Аналіз профпридатності)
  6. Керівництво, лідерство – основні якості сучасного керівника
  7. Побудова «команди». Ролі співробітників у команді за М. Белбіним. (Ознаки успішної команди. Дев'ять командних «ролей»).
  8. Мотивація співробітників до активної праці. (Потреби особи, піраміда Маслоу. Чинники мотивації і де мотивації по Герцбергу. Зарплата, як чинник мотивації)
  9. Корпоративна культура фірми і методи її формування. (Цінності компанії. Слабкі і сильні культури. Відкриті і закриті культури. Гасла, ритуал и, легенди.)
  10. Техніка проведення зборів і нарад. (Підготовка. Роль голови. Активізація учасників. Важкі учасники)
  11. Контроль помилок, дисципліни, оцінка праці і зарплати. (Рекомендації при веденні співбесіди. Розбір ситуацій з практики менеджменту)
  12. Еволюція розвитку теорій менеджменту та його сучасна парадигма.

 

Тренінг

Маркетинг: модне слово чи філософія бізнесу?
До базових положень, на яких будується матеріал теми, відноситься розуміння маркетингу в якості:

  • сучасної управлінської концепції, що формує образ мислення і образ дії підприємства на ринку, ключового чинника сучасного підприємництва, необхідної компоненти в реформуванні українських підприємств;
  • діяльності, направленої на всебічне вивчення, пристосування і формування ринку з використанням спеціальних процедур і методів вибору цільових ринкових сегментів, а також маркетингових рішень в області продуктової, цінової, розподільної і комунікативної політики підприємства
  • практики ринкової діяльності підприємства, заснованої на гнучкому поєднанні положень класичного маркетингу, сучасного досвіду, вітчизняного і зарубіжного, і реальних умов діяльності вітчизняних підприємств, що постійно розвивається.

Основні питання курсу включають:

  1. Маркетинг: філософія чи методологія сучасного бізнесу
  2. Організаційне управління маркетингом
  3. Схема включення маркетингу в стратегічне управління фірмою
  4. Три рівні розробки стратегії організації
  5. П'ять сил, які впливають на процес конкуренції (по М. Портеру);
  6. Процес розробки маркетингового плану
  7. Стратегічний маркетинговий процес
  8. Стратегії, які приводять до збільшення прибутку фірми
  9. Етапи маркетингового процесу для нової продукції
  10. Процес управління збутом
  11. Чинники, які впливають на вибір каналів збуту і управління ними
  12. Процес ухвалення рішень у сфері реклами
  13. Алгоритм створення бренду
  14. Критерії вибору вдалої торговельної марки.

Термін навчання – 1 місяць

3D Max + Дизайн інтер’єру, школи дизайну, стилі

  1. Школи дизайну
    • ВХУTЕМАС та ВХУTЕИН (Росія)
    • Баухаус (Німеччина)
    • Американська школа
  2. Провідні дизайнери світу
  3. Стилі в архітектурі і дизайні інтер'єрів (Давній Єгипет, Античність, Візантія, Романська архітектура, Готика, Ренесанс, Бароко, Класицизм, Романтизм, Модерн, Етнічні стилі...)
  4. Декор – колір, світло, скло, камінь, текстиль.
  5. Основи поєднання кольорів.
  6. Представлення кольору та світла.
  7. Програмна реалізація на базі CorelDraw
  8. Програмна реалізація на базі 3D Max
    • основи 3D моделювання;
    • будування простих об’єктів;
    • методи деформування об’єктів;
    • текстурування;
    • моделювання сцен;
    • освітлення та підсвічування;
  9. Сучасні будівельні матеріали

Термін навчання – 3 місяці

Мистецтво фотографії + Photoshop

  1. Робота з фотоапаратом (режими, настроювання, додаткове устаткування).
  2. Висвітлення під час зйомки.
  3. Побудова композицій кадру.
  4. Зйомка портрета, події, людини в повний ріст. Експозиція.
  5. Основи роботи в Photoshop: формування Photoshop-системи, параметри кольору, корекція тонів і кольорів, настроювання різкості, сканування, уведення зображень, техніка редагування зображення.

Майстер-клас:

  1. Портретна фотографія.
  2. Пейзажна фотографія.
  3. Жанрова фотографія.
  4. Предметна фотозйомка.

Термін начання – 2 місяці

Англійська, Німецька розмовна мова

  1. Інтенсивне навчання розмовній англійській мові.
  2. Оволодіння лексикою і граматикою сучасної англійської мови.
  3. Живе спілкування, рольові ігри, творчий підхід до навчання.
  4. У процесі навчання використовуються відео й аудиозаписи.
  5. Новітня методична і художня література

Термін навчання – 3 місяці

Захист інформації в комп’ютерних мережах

Останнім часом все більш актуальною стає проблема захисту інформації. Чим більше комп’ютерізуються різні сфери нашого життя, тим більше стає областей можливого проникнення зловмисників, конкурентів і просто комп’ютерних хуліганів. Для протидії зовнішнім атакам необхідно не тільки мати засоби захисту інформації, а й розуміти принципи їх функціонування, вміти правильно їх налаштувати, розуміти слабкі місця операційних систем.

Знання основ захисту інформації, вміння оперативно запобігти витоку інформації особливо цінні в даний час з огляду на те, що на ринку відчувається гостра нестача кваліфікованих фахівців у цій галузі.

Зміст курсу:

  1. Проблеми забезпечення безпеки віддаленого доступу. Основні загрози інформації в мережах. Служби та механізми захисту.
  2. Методи та засоби ідентифікації та аутентифікації. Види аутентифікації. Аутентифікація суб’єкта: парольні схеми, симетричні та несиметричні методи аутентифікації суб’єкта. Аутентифікація об’єкта. Протоколи аутентифікації віддаленого доступу PAP, CHAP. Протоколи віддаленої аутентифікації.
  3. Віртуальні приватні мережі (VPN). Будування VPN на канальному рівні: протоколи PPTP, L2F, L2TP. Будування VPN на мереженому рівні: протоколи IPSec, SKIP. Будування VPN на сеансовому рівні : протоколи SSL/TSL, SOCKS.
  4. Безпека мережевих ОС: IntranetWare, Windows NT/2000/XP, Unix.
  5. Зловмисні впливи на інформацію. Програмні засоби, що застосовуються для здійснення зловживань. Комп’ютерні віруси, їх класифікація та методи роботи.
  6. Засоби виявлення зловмисних впливів. Поняття адаптивної безпеки мереж.
  7. Методи виявлення зловмисних впливів. Аналіз журналів реєстрації. Аналіз «на льоту». Використання профілів «нормальної» поведінки. Використання сигнатур атак.
  8. Системи безпеки та уразливі місця мобільного коду.
  9. Приватні та міжмережеві захисні екрани.

Термін навчання – 1 місяць

Інформаційна війна

Дана програма розрахована на широкий круг слухачів, практичних учасників інформаційних війн різних рівнів. Тут і політики, яким необхідно виплисти з моря інформаційних погроз з боку інших партій і рухів; керівники банків, фінансово-промислових груп, фірм, що бажають перемогти в конкурентній боротьбі, яка є за своєю суттю варіантом інформаційної війни; і просто індивідууми, приречені на щоденні інформаційні сутички із засобами масової інформації, з сім'єю, колегами по роботі і тому подібне

Мета: Вивчення суті інформаційної війни, інформаційної зброї, розробка конкретної тактики і стратегії інформаційної дії, вивчення методів протидії

Вміст:

  1. Соціально-політичні аспекти інформаційної війни.
  2. Базові визначення інформаційної війни.
  3. Глобалізація інформаційної війни, створення і інтеграція глобального середовища бізнесу-послуг.
  4. Вихідні дані аналізу і оцінки ефективності інформаційної війни.
  5. Спеціальний інформаційний захід. Структура і функції спеціального інформаційного заходу.
  6. Психологічний механізм дії спеціального інформаційного заходи.
  7. Особливостей підготовки спеціального інформаційного заходу.
  8. Організаційна і організаційно-технологічна підготовка спеціального інформаційного заходу.

Термін навчання – 2 місяці

Європейська економічна інтеграція: суть, стан та перспективи

  1. Теоретичні концепції міжнародної економічної інтеграції
    • Еволюція теоретичних концепцій міжнародної економічної інтеграції
    • Форми, стадії, механізми та наслідки міжнародної економічної інтеграції
    • Основні принципи єдиного ринку
    • Інтеграційні альянси сучасного світового господарства
  2. Історія створення, стан та процедура вступу до ЄС
  3. Економіка країн ЄС
  4. Торговельна та конкурентна політика ЄС
  5. Створення економічного і валютного союзу країн ЄС
  6. Україна – ЄС: регіональний аспект зовнішньоекономічних зв’язків

     

Мотивація та розвиток якостей лідера. Коучинг.

  1. Особа лідера. Психологія лідерства.
  2. Навички публічного виступу.
  3. Переконання, Аргументація.
  4. Невербальна комунікація (мова тіла).
  5. Лідер як стратег і тактик.
  6. Технології роботи в нестандартних ситуаціях. Шляхи вирішення конфліктів. Протистояння маніпуляціям.
  7. Сценарій групового виживання (ролева гра, обговорення)
  8. Коучинг – як підвищити ефективність роботи і удосконалити професійні навички тих, хто працює з вами.

Тривалість програми – 26 годин.

Робототехніка та автоматизація виробництва для всіх

Ми прагнемо відкрити уми нашої молоді через чудеса науки, підвищуючи їх кваліфікацію через вивчення технології створення власного діючого розумного і самостійного робота.

Нове покоління «автоматизаторів» потрібно виховати, а це означає сформувати у свідомості особистості, що розвивається, систему уявлень про те, як же це працює «насправді», розвинути певні практичні навички на її основі.

Невербальні комунікації. Як відрізнити неправду від правди.(для керівників усіх рівнів, менеджерів з продажу, для співробітників та керівників служб персоналу, для всіх, хто орієнтований на успішну кар’єру)

Всі наші думки так чи інакше знаходять відображення в нашому тілі. Психічне відображення в фізичному та навпаки. Тіло не може брехати! Тому так важливо навчитися зчитувати ті сигнали, які поступають до нас від нашого співрозмовника.

На семинарі-тренінгу розбираються психологічні закономірності сприйняття людьми один одного у процесі спілкування. Учасники знайомляться з техніками застосування невербальних засобів у спілкуванні для передання інформації та контролю особистого стану. Вміння розрізняти невербальні сигнали партнерів по спілкуванню допомагає краще їх розуміти. Усвідомлене використання невербальної мови дозволяє досягати своїх цілей у спілкуванні, установлюючи довірливий контакт зі співрозмовником, визначаючи щирість співрозмовника.

Основні теми:

  1. Фундаментальні емоції людини (щастя, здивування, страх, гнів, відраза, печаль).
  2. Основні компоненти емоцій (чуттєвий компонент, м’язовий компонент, вегетативний компонент).
  3. Спілкування, як обмін інформацією на різних рівнях.
  4. Ми – очима оточуючих.
  5. «Мова рухів тіла» та його розшифрування.
  6. Причини перекручення інформації.
  7. Здатність визначати неправду.
  8. Техніки встановлення та підтримки контакту невербальними засобами.
  9. Культуральні різниці у невербальній поведінці.

Практична робота:

  1. Розпізнання внутрішнього стану людини за невербальною поведінкою.
  2. Як може проявлятися неправда.
  3. Прийоми, які впливають на співрозмовника, на безсвідомому рівні.
  4. Невербальна маніпуляція і здатність подолання.
  5. Як знизити чи зависити напруження невербальної поведінки співрозмовника.
  6. Як вдало провести переговори?
  7. Співбесіда при прийомі на роботу
  8. Мова зваблення.