Документи у репозітарії ЗНТУ
Метою викладання дисципліни є засвоєння студентами системи теоретичних знань щодо планування розвитку територій та формування професійних компетентностей з управління стратегічними та тактичними змінами територій.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- принципи та засади державної регіональної політики, нормативно-правові основи територіального планування;
- сутність, форми і методи планування та прогнозування соціально-економічного розвитку об’єктів управління, знання системи планування в Україні;
- цілі, завдання і функції стратегічного планування територій, складові процесу стратегічного планування територій;
- складові інституційного, інформаційного та організаційного забезпечення процесу планування розвитку територій;
- основні аспекти, етапи, методи соціально-економічного аналізу розвитку територій;
- механізми реалізації стратегічного плану розвитку територій;
- систему моніторингу та оцінки його реалізації;
- сутність оперативного планування, підходів до розробки оперативних планів територіального розвитку.
вміти:
- розкривати сутність і зміст державної регіональної політики в контексті планування розвитку територій та роль місцевих органів влади у її реалізації;
- аналізувати вітчизняний та зарубіжний досвід планування з метою його використання у подальшій роботі;
- здійснювати вибір доцільних методів аналізу розвитку територій з урахуванням їх особливостей;
- аналізувати ресурсний потенціал регіону, визначати проблеми та напрями перспективного розвитку міст і регіонів, окреслювати пріоритети розвитку;
- обґрунтовувати і формулювати цілі розвитку територій, визначати її сильні і слабкі сторони;
- визначати тактику, політику, процедури, правила впровадження і реалізації стратегічного планування розвитку територій, здійснювати вибір програм і проектів;
- організовувати інформаційне та організаційне забезпечення процесу планування;
- визначати оперативні цілі, здійснювати організацію розробки та реалізації оперативного плану розвитку території;
Викладач дисципліни: Кутідзе Людмила Сергіївна, к.е.н., доцент кафедри менеджменту
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів – 3 |
Галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування» |
вибіркова |
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: – |
Семестр |
||
Загальна кількість годин – 90 |
10-й |
10-й |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2,33 самостійної роботи студента – 5 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
14 год. |
4 год. |
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські |
||
14 год. |
2 год. |
||
Самостійна робота |
|||
60 год. |
84 год. |
||
Індивідуальні завдання (денне відділення): 2 год. |
|||
Вид контролю: залік |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1: 2,14
для заочної форми навчання – 1: 14,3
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – залік
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||||
Рубіжний контроль 1 |
||||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Контрольна робота |
|
16 |
16 |
16 |
16 |
16 |
20 |
100 |
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||||
Рубіжний контроль 2 |
||||||
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
Т10 |
Контрольна робота |
|
16 |
16 |
16 |
16 |
16 |
20 |
100 |