Мета дисципліни – засвоїти сучасні правила і тенденції розвитку систем передачі інформації та навчитися співставляти схеми реальних систем з відповідними математичними моделями, а також ознайомитись з існуючими методами та алгоритмами моделювання випадкових сигналів, окремих елементів систем і складних систем передачі інформації загалом.
Завдання - навчитись обирати адекватний розв’язуваній задачі математичний апарат та виробити навики вирішення певних технічних задач, які пов’язані з проектуванням сучасних систем передачі інформації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
– здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК-1);
– здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК-2);
– здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово (ЗК-5);
– здатність працювати в команді (ЗК-6);
– здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК-7);
– вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК-8);
фахові (професійні) компетентності:
– здатність розуміти сутність і значення інформації в розвитку сучасного інформаційного суспільства (ПК-1);
– здатність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій із урахуванням основних вимог інформаційної безпеки (ПК-2);
– здатність використовувати базові методи, способи та засоби отримання, передавання, обробки та зберігання інформації (ПК-3);
– здатність здійснювати комп'ютерне моделювання пристроїв, систем і процесів з використанням універсальних пакетів прикладних програм (ПК-4).
Результати навчання:
- аналізувати, аргументувати, приймати рішення при розв’язанні спеціалізованих задач та практичних проблем телекомунікацій та радіотехніки, які характеризуються комплексністю та неповною визначеністю умов (РН-1);
- застосовувати результати особистого пошуку та аналізу інформації для розв’язання якісних і кількісних задач подібного характеру в інформаційно-комунікаційних мережах, телекомунікаційних і радіотехнічних системах (РН-2);
- набути навички оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації і даних (РН-5);
- адаптуватись в умовах зміни технологій інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем (РН-6);
- грамотно застосовувати термінологію галузі телекомунікацій та радіотехніки (РН-7);
- описувати принципи та процедури, що використовуються в телекомунікаційних системах, інформаційно-телекомунікаційних мережах та радіотехніці (РН-8);
- застосовувати фундаментальні і прикладні науки для аналізу та розробки процесів, що відбуваються в телекомунікаційних та радіотехнічних системах (РН-13).
Викладач дисципліни:
Бугрова Тетяна Іванівна, доцент кафедри «Радіотехніка та телекомунікації», к.т.н.
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів – 7,5 |
Галузь знань 17 Електроніка та телекомунікації |
Вибіркова |
|
Модулів – 2 |
Спеціальність, освітня програма 172 Телекомунікації та радіотехніка ОП «Радіотехніка» |
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 2 |
3-й |
3-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: _________
|
Семестр |
||
Загальна кількість годин – 225 |
5,6-й |
5,6-й |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3 самостійної роботи студента – 4,5 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: Перший (бакалаврський) |
60 год. |
12 год. |
Практичні, семінарські |
|||
год. |
год. |
||
Лабораторні |
|||
30 год. |
8 год. |
||
Самостійна робота |
|||
135 год. |
205 год. |
||
Індивідуальні завдання: |
|||
Вид контролю: іспит, залік |