Ви є тут

Головна

 

Метою викладання дисципліни є здобування знань по принципам роботи і будови, по фізичній суті явищ, що відбуваються в електричних апаратах низької напруги, і бути готовим до творчого використання здобутих знань на практиці. формування у студентів знань, навиків та умінь, що дозволять їм здійснювати проектування, виробництво та експлуатацію електричних апаратів та використовувати їх для створення більш сучасних та досконалих електротехнічних засобів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

- класифікацію, типи конструкції та основні вимоги до контактних та магнітних систем реле постійного та змінного струму, а також рекомендації по вибору і проектуванню таких систем реле: електромеханічних, індукційних, магнітоелектричних, поляризованих, теплових, електростатичних і резонансних;

-  основні поняття, класифікацію і конструктивні особливості, способи керування і використання герметизованих магнітокерованих контактів;

-   класифікацію і основні вимоги до датчиків і перетворювачів, принцип роботи, елементи розрахунків, проектування та основні характеристики реостатних, потенціометричних, індуктивних, індукційних, ємнісних і магнітоупругих;

- класифікацію, елементи розрахунку і проектування електромагнітних муфт, принципи роботи і основні характеристики фрикціонних, сковзання, порошкових, гістерезисних та інші;

-  принцип роботи, основні характеристики, елементи розрахунку і проектування електромагнітних і магнітних підвісів;

- математичні співвідношення для розрахунків параметрів окремих елементів і вузлів електромеханічних апаратів автоматики;

-  вибір апаратів автоматики по параметрам кола;

-           роль електромеханічних апаратів автоматики у народному господарстві.

 

Вміти

- здійснювати дослідження та розрахунки основних елементів електричних апаратів;

- здійснювати грамотний і обґрунтований вибір електричних апаратів для електричних систем та їх експлуатацію;

- здійснювати настроювання електричних апаратів, встановлення та регулювання їх уставок

- розпізнавати, аналізувати і описувати конкретні апарати на функціональному, конструктивному та структурному рівнях, визначати принцип дії, перелік вимог та критеріїв оцінки;

- формулювати послідовність дій своєї діяльності. націлену на отримання кінцевого результату з урахуванням обмежень у часі, інформації, рівні особистої кваліфікації та інших ресурсах;

- складати моделі об'єкту дослідження (фізичні, аналітичні, графічні тощо) і працювати з ними:

-  формулювати, оцінювати та захищати отримані результати, тобто мати впевненість особисту точку зору.

- складати звіти за результатами роботи;

-  вміти ефективно працювати з людьми. задавати питання та спілкуватися:

-  бути об'єктивним мати почуття відповідальності, творчого незадоволення та відсутності обмеженості поглядів.

 

викладач дисципліни: Снігірьов Володимир Максимович, к.т.н., доцент кафедри Електричних та електронних апаратів

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів – 4

Галузь знань

0507 ”Електротехніка

  та електромеханіка”

(шифр і назва)

Нормативна

(за вибором)

 

Напрям підготовки

050702 «Електромеханіка»

(шифр і назва)

Модулів – 2

Спеціальність (професійне спрямування):

8.05070201«Електричні машини та апарати»

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

3-й

3-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання:

 Розрахункове

 графічне завдання

                   (назва)

Семестр

6-й

6-й

Загальна кількість годин - 144

Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр

 

Лекції

 

Тижневих годин для: денної форми навчання:

аудиторних – 64

самостійної роботи студента – 80

заочної форми навчання:

аудиторних – 16

самостійної роботи студента - 128

32 год.

8 год.

Практичні, семінарські

-

-

Лабораторні

32 год.

8 год.

Самостійна робота

80 год.

128 год.

Індивідуальні завдання: -

Вид контролю:

письмовий екзамен

 

Розподіл балів, які отримують студенти

 

Поточне тестування та самостійна робота

Підсумковий тест (екзамен)

Сума

 

Змістовий

модуль 1

Змістовий

модуль 2

Змістовий

модуль 3

Змістовий

модуль 4

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

Т14

Т15

Т16

екзамен

100

5

5

8

5

5

8

8

5

8

8

5

5

5

10

5

5