Ви є тут

Головна

ОСНОВИ ТЕОРІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ АПАРАТІВ

 

Метою викладання дисципліни є поглиблене вивчання фізичних принципів роботи, різновидів схем та режимів роботи перетворювального обладнання, їх властивостей і характеристик, забезпечення основних знань, необхідних для розрахунку та проектування такого обладнання, його практичного застосування та дослідження.

 

у результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

 

знати

-         класифікацію, термінологію, методологію аналізу та розрахунку схем перетворювального обладнання в стаціонарному режимі;

-         особливості роботи обладнання перетворювальної техніки на різні види навантаження;

-         регулювальні, зовнішні та енергетичні характеристики перетворювачів.

вміти

-         провести аналітичний розрахунок електромагнітних процесів у перетворювальному обладнанні в стаціонарному режимі;

-         пред'явити вимагання до вентилів та електромагнітного обладнання;

-         вибрати схему перетворювача відповідно з вимогами технічного завдання.

викладач дисципліни: Корнус Тетяна Михайлівна, старший викладач кафедри Електричних та електронних апараті

 

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість

кредитів – 7,5

Галузь знань

0507 – Електротехніка та електромеханіка

За вибором ЗНТУ

 

Напрям підготовки

050702Електромеханіка

Модулів –3

Спеціальність :

Електричні машини і апарати,  Електромеханічне обладнання енергоємних виробництв

Рік підготовки:

Змістових модулів – 4

3-й

3-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання -курсовий проект

Семестр

Загальна кількість годин – 270

5–6-й

5-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 4

самостійної роботи студента – 6

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр

48 год.

10 год.

Практичні, семінарські

-

-

Лабораторні

48 год.

8 год.

Самостійна робота

174 год.

260 год.

Індивідуальні завдання: 252 год.

Вид контролю: екзамен,

залiк

 

Розподіл балів, які отримують студенти

Для заліку

Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль №1

Змістовий модуль № 2

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

100

20

20

20

20

20

Т1, Т2 ... Т5 – теми змістових модулів.

Для екзамену

Поточне тестування та самостійна робота

Підсумковий тест (екзамен)

Сума

Змістовий модуль 3

 

Змістовий модуль 4

 

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

екзамен

100

10

10

10

10

10

20

15

15

                     

 

Т6, Т7 ... Т10 – теми змістових модулів.