Дисципліна «Туристські ресурси України» передбачає вивчення понять «туризм», «туристські ресурси» та їх види, розглядає туристські ресурси природного походження та історико-культурні, подієві ресурси областей України й АР Крим, а також використання цих видів туристських ресурсів у туристській сфері країни.
Дисципліна «Історія розвитку світового туризму» вивчає всесвітню історію мандрівок, географічних відкриттів, зародження традицій гостинності та індустрії туризму.
Метою дисципліни «Активний туризм» є засвоєння теоретичних та практичних основ проведення подорожей за різними маршрутами з активними способами пересування; набуття спеціальних знань і навичок з різних видів активного туризму.
Дисципліна «Організація анімаційних послуг» вивчає традиції країни та інтереси туристів різних країн, цілі та мотиви відвідування туристами готелів та туркомплексів з анімаційним обслуговуванням, організацію анімаційних шоу та анімаційних програм.
Дисципліна «Організація послуг харчування» вивчає форми обслуговування в різних типах закладів, обов’язки персоналу, правила обслуговування іноземних туристів, планування діяльності закладів ресторанного типу, які спеціалізуються на обслуговуванні банкетів та урочистостей. Предметом вивчення буде ресторанний бізнес.
Метою дисципліни «Технологія гостинності» є формування професійних навичок у майбутніх фахівців. Уміння аналізувати напрямки і проблеми в гостинності. Студенти ознайомляться з історичним становленням і розвитком індустрії гостинності в Західній Європі та Америці, з традиціями гостинності інших народів. Предметом вивчення будуть готельний бізнес, ресторанна справа, відпочинок та розваги, проведення конференцій і виставок, маркетинг, людські ресурси та культура.
Метою дисципліни «Технологія ресторанної справи» є формування знань і вмінь з аналізу технологічних процесів, циклів та операцій для забезпечення ефективного виробництва та споживання ресторанних послуг у відповідності до міжнародних стандартів якості та гостинності.
Дисципліна «Технологія готельної справи» розглядає історичне становлення та розвиток готельного господарства як в світі так і в Україні. Студенти вчаться аналізувати проблеми в готельному господарстві. Вивчають класифікацію та вимоги до готелів різних рівнів та типів. Предметом вивчення будуть готельний бізнес світу, України та країни СНД.
Дисципліна «Технологія туристської діяльності» передбачає вивчення теоретичних знань і практичних умінь студентів з проектування процесів обслуговування туристів і укладання угод із постачальниками туристських послуг; аналізування існуючих туристських можливостей підприємств та територій України щодо надання різних видів туристських послуг; оформлення виїзних документів згідно законодавчої бази України в сфері туризму.
При вивченні дисципліни «Інформаційні технології в туризмі» формується комплекс знань, умінь і навичок, необхідних для підвищення ефективності професійної діяльності за допомогою засобів інформаційних технологій; уміння та навички використання прикладного програмного забезпечення в соціально-культурному сервісі і туризмі; знання про прикладні програми з формування, просування і реалізації туристського продукту, автоматизованих систем бронювання і резервування, систем автоматизації управління готельним і ресторанним бізнесом.
У дисципліні «Організація екскурсійних послуг» розглядаються теорії, методології, техніки підготовки та проведення екскурсії. Також приділяється увага питанням організації екскурсій, рекламі та документації. Надаються приклади поведінки екскурсовода у надзвичайних ситуаціях. Розглядаються шляхи підвищення професійного майстерства екскурсовода.
«Економіка туризму» являє собою наукову дисципліну, яка досліджує галузеві аспекти економічних відносин в сфері туристського, ресторанного та готельного бізнесу, а також процеси і явища, що відбуваються в період виробництва, формування, обміну і споживання туристичних продуктів і послуг як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку.
Навчальний курс «Організація діяльності туристських фірм» дозволяє студентам отримати необхідні знання в області актуальних питань організації туристичної фірми, визначення умов її становлення і розвитку.
Дисципліна «Маркетинг в туризмі» вивчає сутність, зміст, основні поняття маркетингу в туризмі; сутність, завдання, типи маркетингових досліджень в туризмі; класифікацію та аналіз маркетингової інформації; дослідження середовища маркетингу туристичного підприємства; маркетингові цінові стратегії туристичного підприємства; методи сегментації туристичного ринку; поняття позиціювання туристичного продукту; етапи розробки збутової стратегії туристичного підприємства; систему маркетингових комунікацій в туризмі; особливості реклами в туризмі, туристичні виставки та ярмарки; фірмовий стиль туристичного підприємства.
Дисципліна «Менеджмент туризму» вивчає поняття, сутність і функції менеджменту, як управлінської категорії туризму, можливість його використання на Україні; сутність і взаємозв’язок функцій менеджменту; види методів управління в туристичній індустрії; поняття системи управління туристичної індустрії; поняття управлінських рішень, вимоги до управлінських рішень, класифікацію управлінських рішень, стилі прийняття управлінських рішень; поняття ефективності менеджменту туристичної індустрії; економічну ефективність туристичного менеджменту; соціальну ефективність менеджменту туристичної індустрії; ефективність управління персоналом туристичного підприємства.
Метою вивчення дисципліни «Іміджеологія і ПР в туризмі» є отримання студентами повної уяви про поняття «імідж» та «паблік рилейшнз», а також придбання практичних навичок формування особистого іміджу, іміджу організації та різноманітних послуг у туристському, ресторанному та готельному бізнесі.
Дисципліна «Організація обслуговування туристів у готелях» вчить аналізувати основні аспекти взаємодії готельного бізнесу і туризму, вміти охарактеризовувати специфіку організації готельних послуг для туристів. Основна увага приділена питанням структури і зв’язків, формам та методам діяльності, стану і напрямам розвитку готельного бізнесу, узагальненню зарубіжного досвіду організації обслуговування, специфіці функціонування галузі в Україні в умовах ринкової економіки.
Дисципліна «Корпоративне управління в туризмі» дає змогу студентам вивчити теоретичні питання і придбати практичний досвід управління взаємовідносинами між власниками і менеджерами підприємства туристичної сфери.
У дисципліні «Антикризове управління в туризмі» вивчаються і розглядаються поведінка підприємця в ситуації невизначеності і ризику. Розкриваються поняття ризику, джерела виникнення ризиків ,класифікація ризиків, сутність ризику і його функції. Перед студентами постає завдання щодо оволодіння мистецтвом керування ризиком у невизначеній господарській ситуації.
Вивчення дисципліни „Аналіз та оцінка потенціалу туристських територій” передбачає отримання знань та навичок з оцінки компонентів природного та історико-культурного потенціалу туристських територій, аналізу методик оцінки туристсько-рекреаційного потенціалу різних компонентів територій, оцінки можливості використання об’єктів природного культурно-історичного потенціалу регіону для організації різних видів відпочинку й туризму.