Мета: засвоєння теорії та практики бухгалтерського обліку в бюджетних установах.
Завдання: вивчення теоретичних засад обліку в бюджетних установах; засвоєння методики реєстрації облікової інформації на різних стадіях та за різними напрямами обліку.
Предмет: рух бюджетних коштів у процесі їх невиробничого споживання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен
знати:
-
правові засади діяльності бюджетних установ;
-
зміст законодавчих і нормативних документів, що регулюють правові засади ведення бухгалтерського обліку в бюджетних установах;
-
особливості побудови та організації обліку в бюджетних установах;
-
ведення обліку доходів і видатків бюджетних установ, грошових коштів, розрахунків з іншими дебіторами, необоротних активів, запасів, виробничих витрат, власного капіталу, результатів виконання кошторисів, розрахунків з оплати праці, зі страхування, з бюджетом, з іншими кредиторами;
-
порядок проведення інвентаризації в бюджетних установах та відображення її результатів в обліку;
-
порядок складання та подання звітності бюджетними установами;
-
проблеми обліку в бюджетних установах та напрями його реформування з урахуванням вимог міжнародних стандартів.
вміти:
-
застосовувати чинні та нормативно-правові акти для ведення обліку та складання звітності у бюджетних установах;
-
вільно застосовувати набуті теоретичні знання для раціональної організації обліку у бюджетних установах;
-
складати первинні документи відповідно до вимог законодавчих актів, здійснювати їх перевірку та бухгалтерське опрацювання;
-
здійснювати реєстрацію облікової інформації на різних стадіях та за різними напрямами обліку бюджетних установ;
-
складати бюджетну та фінансову звітність бюджетної установи;
-
аналізувати показники звітності бюджетної установи.
Викладач дисципліни: Максименко Ірина Яківна, к.е.н., доцент кафедри обліку і аудиту
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
0305 Економіка та підприємництво
|
Нормативна
|
Напрям підготовки
6.030509 «Облік і аудит»
|
Модулів –2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
6.030509.01 «Облік і аудит»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів –2
|
3-й
|
3-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
6 - й
|
7 - й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 6
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр
|
24 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
12 год.
|
4 год.
|
Лабораторні
|
год.
|
год.
|
Самостійна робота
|
54 год.
|
82 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
Вид контролю:
іспит
|
Розподіл балів, які отримують студенти
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Підсумок/
сума
|
|
Т1
|
ТТ2
2
|
ТТ3
3
|
ТТ4
|
Т5
|
Т6
|
Т1
|
ТТ2
|
ТТ3
|
ТТ4
|
Т5
|
Т6
|
активність роботи студента на практичному занятті
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
(100+100)/2=100
|
усне опитування
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
аудиторна контрольна робота
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
захист індивідуального домашнього завдання
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
розв’язання ситуаційного завдання
|
|
5
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
5
|
|
|
Разом
|
215
|
220
|
215
|
220
|
15
|
15
|
215
|
220
|
215
|
220
|
15
|
15
|
Розподіл балів, які отримують здобувачі вищої освіти при поточному оцінюванні знань (екзамен)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Т Т1
|
Т Т2
|
Т Т3
|
4 Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т Т1
|
Т Т2
|
Т Т3
|
4Т4
|
Т5
|
Т6
|
(100+100)/2
|
1100
|
215
|
220
|
215
|
220
|
15
|
15
|
215
|
220
|
215
|
220
|
15
|
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т1, Т2 ... Т6 – теми змістових модулів.