Мета: формування сучасної системи знань з теорії і практики бухгалтерського обліку в банках.
Завдання: вивчення теоретичних засад обліку в банках; ознайомлення із завданнями обліку за різними його напрямами; засвоєння техніки документального оформлення операцій у первинних облікових документах та методики реєстрації облікової інформації у системі рахунків; ознайомлення з методикою формування звітних показників за даними бухгалтерського обліку в банках.
Предмет: банківські операції та їх результати.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- основні положення організації бухгалтерської роботи для забезпечення діяльності Банку: дотримання принципів бухгалтерського обліку; єдина методологічна основа; хронологічне та систематичне відображення всіх операцій Банку в регістрах бухгалтерського обліку на підставі первинних документів; відповідність синтетичних та аналітичних рахунків; накопичення і систематизація даних обліку в розрізі показників, необхідних для прийняття управлінських рішень та складання звітності.
- організацію документообігу, загальні правила обліку і контролю;
-загальні вимоги та характеристики організації аналітичного і синтетичного обліку.
вміти:
- користуватися законодавчою базою для ведення бухгалтерського обліку у банках для подальшого складання та подання фінансової звітності банків у Національний Банк України;
- застосовувати методику ведення бухгалтерського обліку у банках.
Викладач дисципліни: Зоря Олександра Павлівна, к.с.н., доцент кафедри обліку і аудиту
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 4
|
Галузь знань
0305 Економіка і підприємництво
(шифр і назва)
|
нормативна
|
Напрям підготовки
6.030509 – «Облік і аудит»
(шифр і назва)
|
Модулів – 1
|
Спеціальність (професійне спрямування):
6.030509.01 «Облік і аудит»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
4-й
|
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___-________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 120
|
7-й
|
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2
самостійної роботи студента - 2
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
бакалавр
|
24 год.
|
|
Практичні, семінарські
|
24 год.
|
|
Лабораторні
|
- год.
|
- год.
|
Самостійна робота
|
72 год.
|
|
Індивідуальні завдання:
|
Вид контролю:іспит
|
Розподіл балів, які отримують студенти
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Підсумок/
сума
|
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
ТТ4
|
Т5
|
Т6
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
активність роботи студента на практичному занятті
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
(100+100)/2=100
|
усне опитування
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
аудиторна контрольна робота
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
захист індивідуального домашнього завдання
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
розв’язання ситуаційного завдання
|
|
5
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
5
|
|
|
Разом
|
15
|
20
|
15
|
20
|
15
|
15
|
15
|
20
|
15
|
20
|
15
|
15
|
Розподіл балів, які отримують здобувачі вищої освіти при поточному оцінюванні знань (екзамен)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
(100+100)/2
|
1100
|
15
|
20
|
15
|
20
|
15
|
15
|
15
|
20
|
15
|
20
|
15
|
15
|
Т1, Т2 ... Т6 – теми змістових модулів.