Ви є тут

Головна

Мета: формування сучасної системи знань з теорії і практики бухгалтерського обліку в банках.

Завдання: вивчення теоретичних засад обліку в банках; ознайомлення із завданнями обліку за різними його напрямами; засвоєння техніки документального оформлення операцій у первинних облікових документах та методики реєстрації облікової інформації у системі рахунків; ознайомлення з методикою формування звітних показників за даними бухгалтерського обліку в банках.

Предмет: банківські операції та їх результати.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

- основні положення організації бухгалтерської роботи для забезпечення діяльності Банку: дотримання принципів бухгалтерського обліку; єдина методологічна основа; хронологічне та систематичне відображення всіх операцій Банку в регістрах бухгалтерського обліку на підставі первинних документів; відповідність синтетичних та аналітичних рахунків; накопичення і систематизація даних обліку в розрізі показників, необхідних для прийняття управлінських рішень та складання звітності.

- організацію документообігу, загальні правила обліку і контролю;

-загальні вимоги та характеристики організації аналітичного і синтетичного обліку.

вміти:

- користуватися законодавчою базою для ведення бухгалтерського обліку у банках для подальшого складання  та подання фінансової звітності банків у Національний Банк України;

- застосовувати методику ведення бухгалтерського обліку у банках.

Викладач дисципліни: Зоря Олександра Павлівна, к.с.н., доцент кафедри обліку і аудиту

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів  – 4

Галузь знань

0305 Економіка і підприємництво

(шифр і назва)

нормативна

Напрям підготовки

6.030509  – «Облік і аудит»

(шифр і назва)

Модулів – 1

Спеціальність (професійне спрямування):

6.030509.01 «Облік і аудит»

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

4-й

 

Індивідуальне науково-дослідне завдання ___-________

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин - 120

7-й

 

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 2

самостійної роботи студента - 2

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр

 

24 год.

 

Практичні, семінарські

24 год.

 

Лабораторні

- год.

- год.

Самостійна робота

72 год.

 

Індивідуальні завдання:

Вид контролю:іспит

Розподіл балів, які отримують студенти

 

Змістовий модуль 1

 

Змістовий модуль 2

Підсумок/

сума

 

 

Т1

 

 

Т2

 

 

Т3

 

ТТ4

Т5

Т6

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

активність роботи студента на практичному занятті

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

(100+100)/2=100

усне опитування

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

аудиторна контрольна робота

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

захист індивідуального домашнього завдання

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

розв’язання ситуаційного завдання

 

5

 

5

 

 

 

5

 

5

 

 

Разом

15

20

15

 

20

 

15

15

15

20

15

 

20

 

15

15

Розподіл балів, які отримують здобувачі вищої освіти при поточному оцінюванні знань (екзамен)

Поточне тестування та самостійна робота

Підсумковий тест (екзамен)

    Сума

 

Змістовий модуль 1

 

Змістовий модуль 2

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

(100+100)/2

1100

15

20

15

 

20

 

15

15

15

20

15

 

20

 

15

15

Т1, Т2 ... Т6 – теми змістових модулів.