Мета дисципліни: формування системи знань з організації та методики ведення обліку в торгівлі
Завдання дисципліни: надання знань щодо раціональної організації і ведення на підприємстві обліку операцій торгівельного підприємства на підставі використання прогресивних форм та національних стандартів
Предмет дисципліни: фінансово-господарські операції на торгівельних підприємствах, процеси господарської діяльності та їх результати.
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки
Дисципліна пов'язана з такими курсами як «Фінанси підприємств», «Фінансовий облік», «Облік і звітність в оподаткуванні», «Звітність підприємств».
Знання та вміння, що формуються під час вивчення дисципліни. Після вивчення дисципліни студент повинен:
Знати:
- нормативні акти, які регулюють діяльність галузі;
- поняття та організаційні основи торговельної діяльності;
- специфіку порядку організації бухгалтерського обліку на торговельному підприємстві;
- методологію обліку в торгівлі, що ґрунтується на національних Положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку;
- механізм ціноутворення в торгівлі;
- форму звітності матеріально-відповідальних осіб;
Уміти:
- застосовувати теоретичні положення національних стандартів в практичній діяльності торговельного підприємства;
- здійснювати розрахунки нарахування та списання торгових націнок;
- здійснювати облікові записи на рахунках бухгалтерського обліку, які пов’язані з постачальницько-збутовими операціями.
Викладач дисципліни: Помулєва Валентина Миколаївна, старший викладач кафедри Облік і аудит
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 2,5
|
Галузь знань
0305 Економіка і підприємництво
(шифр і назва)
|
Варіативна
Професійної підготовки
|
Напрям підготовки
6.030509 «Облік і аудит» (шифр і назва)
|
Модулів – 1
|
Спеціальність (професійне спрямування):
7.03050901 «Облік і аудит»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 1
|
3-й
|
3-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання -
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 75
|
6-й
|
6-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 3
|
Освітній ступінь:
бакалавр
|
24 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
12 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
|
|
Самостійна робота
|
39 год.
|
69 год.
|
Індивідуальні завдання:
20 год.
|
Вид контролю: іспит
|
Розподіл балів, які отримують студенти
Кожен змістовний модуль оцінюється за 100-бальною шкалою.
Під час поточного контролю враховуються наступні види робіт:
-
активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 5 балів (всього 6 практичних занятть по 5 балів = 30 балів);
-
захист домашнього завдання студента (самостійне опрацювання) оцінюється до 20 балів;
-
самостійна індивідуальна робота (ІНДЗ) – до 10 балів;
-
розв’язання ситуаційного завдання до 10 балів;
-
аудиторна контрольна робота (розв’язання задач, тести) – до 30 балів.
Крім того, за індивідуальним дослідним завданням (вибіркові види робіт) – при перевірці та захисту виконаних завдань (доповідей, рефератів тощо) студент може отримати додатково:
- за участі в олімпіаді, науковому конкурсі та ін. – до 10 балів;
- за підготовку статті, роботи на конкурс, науковий семінар, конференцію та ін. – до 10 балів;
- за доповідь за темою реферату, складеними таблицями, схемами – до 5 балів.
Підсумковий контроль визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі.
Розподіл балів, які отримують студенти денної форми навчання при поточному оцінюванні знань (для екзамену)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Змістовий модуль 1
|
Змістовий модуль 2
|
|
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40
|
100
|
5
|
10
|
20
|
15
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т1, Т2 ... Т12 – теми змістових модулів.