Ви є тут

Головна

Мета: отримання студентами знань в області перспективних технологічних процесів отримання та обробки матеріалів деталей ГТУ. 

Завдання: набуття студентами підготовки щодо використання ефективних технологій витоплення та перетоплення жароміцних стопів, вмготовлення заготовок і виробів шляхом спрямованої кристалізації зі стовпчастою та монокристалічною структурами, литва за витопними моделями, ізотермічного штампування, порошкової металургії.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: основи технологій витопу та перетопу, що необхідні для забезпечення високої якості жароміцних стопів; переваги та недоліки розглянутих технологій отримання жароміцних матеріалів; принципи підвищення службових властивостей виробів з жароміцних матеріалів при застосуванні новітніх перспективних технологій.

вміти: грамотно обирати спеціальні видів литва виробів із жароміцних стопів і способів їх зміцнення; призначати ефективні технологічні методи обробки для підвищення експлуатаційних характеристик деталей ГТУ. 

Опис навчальної дисципліни

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів – 3,5

Галузь знань

05.04 Металургія та матеріалознавство

Нормативна (за вибором)

Напрям підготовки

6.050403 «Інженерне матеріалознавство»

Модулів – 1

Спеціальність (професійне спрямування):

7(8).05040301 «Прикладне матеріалознавство»

Рік підготовки:
Змістових модулів – 2 5-й 6-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання

_____-_____

    (назва)

Семестр
Загальна кількість годин - 162 9-й 11-й
Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 32

самостійної роботи студента -94

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

спеціаліст, магістр

16 год. 12 год.
Практичні, семінарські
   
Лабораторні
16 год. 8 год.
Самостійна робота
94 год. 104 год.
Індивідуальні завдання:
Вид контролю: іспит

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 34%  до 66%

для заочної форми навчання – 20% до 80

Розподіл балів, які отримують студенти

 

hf Поточне тестування та самостійна робота Підсумковий тест Підсумкова середньозважена оцінка
Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2
T1 T2,Т3 T4 T1,Т2 T3,Т4 T5 100 100
20 60 20 20 40 20

Т1, Т2 ... Т4 – теми змістових модулів.