Мета: отримання студентами знань в області перспективних технологічних процесів отримання та обробки матеріалів деталей ГТУ.
Завдання: набуття студентами підготовки щодо використання ефективних технологій витоплення та перетоплення жароміцних стопів, вмготовлення заготовок і виробів шляхом спрямованої кристалізації зі стовпчастою та монокристалічною структурами, литва за витопними моделями, ізотермічного штампування, порошкової металургії.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: основи технологій витопу та перетопу, що необхідні для забезпечення високої якості жароміцних стопів; переваги та недоліки розглянутих технологій отримання жароміцних матеріалів; принципи підвищення службових властивостей виробів з жароміцних матеріалів при застосуванні новітніх перспективних технологій.
вміти: грамотно обирати спеціальні видів литва виробів із жароміцних стопів і способів їх зміцнення; призначати ефективні технологічні методи обробки для підвищення експлуатаційних характеристик деталей ГТУ.
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 3,5 |
Галузь знань
05.04 Металургія та матеріалознавство
|
Нормативна (за вибором) |
Напрям підготовки
6.050403 «Інженерне матеріалознавство»
|
Модулів – 1 |
Спеціальність (професійне спрямування):
7(8).05040301 «Прикладне матеріалознавство»
|
Рік підготовки: |
Змістових модулів – 2 |
5-й |
6-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання
_____-_____
(назва)
|
Семестр |
Загальна кількість годин - 162 |
9-й |
11-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 32
самостійної роботи студента -94
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
спеціаліст, магістр
|
16 год. |
12 год. |
Практичні, семінарські |
|
|
Лабораторні |
16 год. |
8 год. |
Самостійна робота |
94 год. |
104 год. |
Індивідуальні завдання: |
Вид контролю: іспит |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 34% до 66%
для заочної форми навчання – 20% до 80
Розподіл балів, які отримують студенти
hf Поточне тестування та самостійна робота |
Підсумковий тест |
Підсумкова середньозважена оцінка |
---|
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
---|
T1 |
T2,Т3 |
T4 |
T1,Т2 |
T3,Т4 |
T5 |
100 |
100 |
20 |
60 |
20 |
20 |
40 |
20 |
Т1, Т2 ... Т4 – теми змістових модулів.