- вивчення теоретичних основ побудови зображень (включаючи аксонометричні проекції) точок, прямих, площин, поверхонь тощо;
- розв’язання задач на взаємну приналежність та взаємний перетин геометричних образів та визначення їх натуральних величин;
- набуття навичок у застосуванні графічної інформації через комп’ютерний інструментарій.
Інженерна та комп’ютерна графіка відноситься до дисциплін, які складають інженерну підготовку бакалаврів. Інженерна та комп’ютерна графіка призначена для розв’язання різноманітних інженерно-геометричних задач: моделювання форм, вивчення правил технічного документування, набуття вмінь розв’язувати інженерні задачі графічними засобами, розвитку навичок виконання й читання креслеників. Необхідність вивчення систем комп’ютерної графіки зумовлена інтенсифікацією інформаційного обміну, вимогами підвищення рівня творчості та продуктивності праці інженера.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК-1).
2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК-2).
3. Здатність планувати та управляти часом (ЗК-3).
4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК-4).
5. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово (ЗК-5).
6. Здатність працювати в команді (ЗК-6).
7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК-7).
8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК-8).
9.Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні (ЗК-11).
10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя (ЗК-12).
фахові компетентності:
1. Здатність розуміти сутність і значення інформації в розвитку сучасного інформаційного суспільства (ПК-1).
2.Здатність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій і з урахуванням основних вимог інформаційної безпеки (ПК2).
3. Здатність використовувати базові методи, способи та засоби отримання, передавання, обробки та зберігання інформації (ПК-3).
4. Здатність здійснювати комп'ютерне моделювання пристроїв, систем і процесів з використанням універсальних пакетів прикладних програм (ПК-4).
5. Готовність сприяти впровадженню перспективних технологій і стандартів (ПК-8).
6. Здатність проводити розрахунки у процесі проектування споруд і засобів інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем, відповідно до технічного завдання з використанням як стандартних, так і самостійно створених методів, прийомів і програмних засобів автоматизації проектування (ПК-15).
Результати навчання:
- пояснювати результати, отримані в результаті проведення вимірювань, в термінах їх значущості та пов’язувати їх з відповідною теорією;
- навички оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації і даних;
- застосовувати міжособистісні навички для взаємодії з іншими людьми та залучення їх до командної роботи;
- толерантно сприймати та застосовувати етичні норми поведінки відносно інших людей;
- застосування фундаментальних і прикладних наук для аналізу та розробки процесів, що відбуваються в телекомунікаційних та радіотехнічних системах;
- знаходити, оцінювати і використовувати інформацію з різних джерел, необхідну для розв’язання професійних завдань, включаючи відтворення інформації через електронний пошук.
Викладач Скоробогата Маріанна Василівна, старший викладач