Мета:
Підвищення рівня загальномовної підготовки, мовної грамотності, комунікативної компетентності студентів, практичне оволодіння основами офіційно-ділового, наукового, розмовного стилів української мови, що забезпечить професійне спілкування на належному рівні.
Завдання навчальної дисципліни:
- сформувати чітке і правильне розуміння ролі державної мови у професійній діяльності;
- забезпечити досконале володіння нормами сучасної української літературної мови та дотримання вимог культури усного й писемного мовлення;
- виробити навички самоконтролю за дотриманням мовних норм у спілкуванні;
- розвивати творче мислення студентів;
- виховати повагу до української літературної мови, до мовних традицій;
- сформувати навички оперування фаховою термінологією, редагування, коригування та перекладу наукових текстів.
Загальні компетентності:
– здатність до системного мислення, аналізу та синтезу (ЗК-1);
– здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях (ЗК-2);
– здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями (ЗК-7);
– здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово (ЗК-5).
Фахові компетентності:
– здатність ефективно використовувати технічну літературу та інші джерела інформації в галузі автоматизації та приладобудування;
– здатність виконувати дослідницькі роботи в галузі автоматизації та приладобудування, обробляти та аналізувати результати експериментів.
Результати навчання:
– демонструвати володіння логікою та методологією наукового пізнання;
– передавати свої знання, рішення й основи їх прийняття фахівцям і неспеціалістам в ясній і однозначній формі;
– знати вимоги галузевих нормативних документів;
– володіти навичками, які дозволяють продовжувати вчитися й оволодівати сучасними знаннями;
– уміти застосувати свої знання для вирішення проблем у новому або незнайомому середовищі;
– демонструвати навички спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
Викладач:
Катиш Т.В., к. філол. н., доцент кафедри українознавства та загальної мовної підготовки