Мета - виклад наукових основ чисельного моделювання.
Завдання – розглянути методи чисельного моделювання, основні закони і рівняння, теоретичні та прикладні питання розв’язання задач магнітостатики, електростатики, теплової задачі та задачі розподілу струму
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: застосовувати практичні навички роботи з персональними ЕОМ.
фахові компетентності: знати рівняння магнітного, електростатичного, теплового полів і струмів, типи граничних умов та методи їх завдання, побудову геометрії моделі в програмному забезпеченні FEMM, зв'язок програмного забезпечення FEMM з CAD программами, побудова кінцево-елементної сітки і картин поля.
Очікувані програмні результати навчання: студент має оволодіти програмним забезпеченням.
Найменування показників
|
Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 6,0
|
Галузь знань
14 Електрична інженерія
|
вибіркова
|
Модулів – 1
|
Спеціальність (освітня програма, спеціалізація)
141 “Електроенегретика, електротехніка та електромеханіка”
(Електричні машини і апарати)
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 180
|
10-й
|
10-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 60
самостійної роботи студента - 120
|
Освітній ступінь: магістр
|
28 год.
|
8 год.
|
Практичні, семінарські
|
0 год.
|
0 год.
|
Лабораторні
|
28 год.
|
6 год.
|
Самостійна робота
|
120 год.
|
166 год.
|
Індивідуальні завдання: год.
|
4 год.
|
0 год.
|
Вид контролю: екзамен
|
"Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Моделювання та аналіз електромагнітних процесів в складних електромеханічних (електротехнічних) системах та комплексах»"