Мета - виклад наукових основ гідравліки, аеродинаміки й теорії теплообміну стосовно до електричних машин.
Завдання - розглянути типи систем охолодження електричних машин, теоретичні й прикладні питання вентиляційного і теплового розрахунків.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: застосовувати практичні навички роботи з персональними ЕОМ.
фахові компетентності: основи гідравліки, аеродинаміки й теорії теплообміну в електричних машинах; типи систем охолодження, області їх застосування і можливості; теплофізичні властивості використовуваних матеріалів і охолодних середовищ; завдання вентиляційних і теплових розрахунків електричних машин і методи їх розв′язку, а також уміти обгрунтовувати доцільність вибору системи охолодження й конструкції її елементів; виконувати розрахунки вентиляторів електричних машин; становити теплові й гідравлічні схеми заміщення; вирішувати завдання, пов′язані з визначенням температурних полів в елементах електричних машин.
Очікувані програмні результати навчання: студент має оволодіти основами вентиляційних і теплових розрахунків електричних машин і методами їх розв′язку.
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь |
Характеристика навчальної дисципліни |
||
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
|||
Кількість кредитів – 6,0 |
Галузь знань 14 Електрична інженерія |
вибіркова
|
||
Модулів – 1 |
Спеціальність (освітня програма, спеціалізація) 141 “Електроенегретика, електротехніка та електромеханіка” (Електричні машини і апарати)
|
Рік підготовки: |
||
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
||
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________ (назва) |
Семестр |
|||
Загальна кількість годин - 180 |
10-й |
10-й |
||
Лекції |
||||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 60 самостійної роботи студента - 120 |
Освітній ступінь: магістр
|
28 год. |
8 год. |
|
Практичні, семінарські |
||||
0 год. |
0 год. |
|||
Лабораторні |
||||
28 год. |
6 год. |
|||
Самостійна робота |
||||
120 год. |
166 год. |
|||
Індивідуальні завдання: год. |
||||
4 год. |
0 год. |
|||
Вид контролю: екзамен |