Ви є тут

Головна

Конкурс студентських наукових робіт

УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В ГАЛУЗІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ (ФЕУз-418М, Пасечник К.В., 2019 н.р., І місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)

Науковий підхід до розроблення стратегії просування у соціальних мережах (ФЕУз-418М, Наливайко Т.В., 2019 н.р., ІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)

Цінова та нецінова конкуренція на споживчому ринку України (ФЕУ-415, Зелінська Б.А., 2018 н.р.)

Особливості ціноутворення брендів (ФЕУ-415, Оніщенко Є.Ю., 2018 н.р.)

Дослідження феномену товарів Гіффена на прикладі українського ринку споживчих товарів (ФЕУ-414, Милосердова А.К., 2017 н.р.)

Методичні та практичні аспекти маркетингового ціноутворення в галузі електроенергетики (ФЕУ-414, Наливайко Т.В., 2017 н.р., ІІ місце І туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт)

Удосконалення маркетингової діяльності меблевого підприємства на основі результатів маркетингового дослідження (ФЕУ-419, Коссе А.В.)

Дослідження системи маркетингового планування промислового підприємства (ФЕУ-410, Зуєв, С.Ю.)

Психологічні аспекти маркетингового ціноутворення (ФЕУ-412, Довбищук О.В)

Особливості ціноутворення брендів (ФЕУ-412, Сухорученко Ю.В.)