Ви є тут

Головна

Моделювання та дослідження електротехнологічних комплексів

2.  Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета. Викласти студентам основні положення, методику та закони побудови моделей  і  проведення  досліджень  динаміки  процесів  функціонування  енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.

Завдання. Вивчити основні положення, методику та закони побудови моделей  і  проведення  досліджень  динаміки  процесів  функціонування  енергоємних електротехнологічних комплексів  та систем:  електроприводи відцентрових насосів;  поршневі  насоси  й  компресори;  системи  водопостачання;  системи  теплопостачання;  електроприводи  вентиляторів  і  турбокомпресорів;  електроприводи поршневих  машин;  електроприводи  конвеєрів  й  транспортерів;  підйомнотранспортних  механізми;  електроприводи  ліфтів;  електроприводи  керування  дуговими сталеплавильними печами; дугові електричні печі.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен 

знати:

- основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування обладнання енергоємних електротехнологічних комплексів та систем;

- системи  та  закони  керування  обладнання  енергоємних  електротехнологічних комплексів та систем.

вміти: 

-  проводити розрахунки пристроїв,  елементів,  систем керування  та  регулювання обладнанням енергоємних електротехнологічних комплексів та систем;

-  проводити дослідження електромагнітних процесів у об’ектах енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.

 

Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість

кредитів – 5

Галузь знань

0507 – Електротехніка та електромеханіка

Нормативна

(за вибором)

 

Напрям підготовки

6.050702Електромеханіка

Модулів – 1

Спеціальність :

7(8).05070201 – Електричні машини і апарати

Рік підготовки:

Змістових модулів – 5

5-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин – 108

9-й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 64

самостійної роботи студента – 116

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

спеціаліст

32 год.

-год.

Практичні, семінарські

-

-

Лабораторні

32 год.

-год.

Самостійна робота

116 год.

-год.

Індивідуальні завдання:  0 год.

Вид контролю: залік

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 50/58 год.

для заочної форми навчання – 20/88 год.

 

 

Розробник: доцент, канд. техн. наук М. І. Коцур 

 

 

Розподіл балів, які отримують студенти

 

Поточне тестування та самостійна робота

Підсумковий тест (екзамен)

 

Змістовсний модуль 1

Змістовсний модуль2

Змістовсний модуль3

Змістовсний модуль4

Змістовсний модуль5

 

 

T1

T2

T3

T4

T5

T6

T7

T8

T9

T10

 

100

5

10

10

10

10

10

10

10

10

15

 

 

Т1, Т2 ... Т8 – теми змістових модулів