Моделювання та дослідження електротехнологічних комплексів
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета. Викласти студентам основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.
Завдання. Вивчити основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування енергоємних електротехнологічних комплексів та систем: електроприводи відцентрових насосів; поршневі насоси й компресори; системи водопостачання; системи теплопостачання; електроприводи вентиляторів і турбокомпресорів; електроприводи поршневих машин; електроприводи конвеєрів й транспортерів; підйомнотранспортних механізми; електроприводи ліфтів; електроприводи керування дуговими сталеплавильними печами; дугові електричні печі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- основні положення, методику та закони побудови моделей і проведення досліджень динаміки процесів функціонування обладнання енергоємних електротехнологічних комплексів та систем;
- системи та закони керування обладнання енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.
вміти:
- проводити розрахунки пристроїв, елементів, систем керування та регулювання обладнанням енергоємних електротехнологічних комплексів та систем;
- проводити дослідження електромагнітних процесів у об’ектах енергоємних електротехнологічних комплексів та систем.
Опис навчальної дисципліни
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість
кредитів – 5
|
Галузь знань
0507 – Електротехніка та електромеханіка
|
Нормативна
(за вибором)
|
Напрям підготовки
6.050702 – Електромеханіка
|
Модулів – 1
|
Спеціальність :
7(8).05070201 – Електричні машини і апарати
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 5
|
5-й
|
-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 108
|
9-й
|
-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 64
самостійної роботи студента – 116
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
спеціаліст
|
32 год.
|
-год.
|
Практичні, семінарські
|
-
|
-
|
Лабораторні
|
32 год.
|
-год.
|
Самостійна робота
|
116 год.
|
-год.
|
Індивідуальні завдання: 0 год.
|
Вид контролю: залік
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 50/58 год.
для заочної форми навчання – 20/88 год.
Розробник: доцент, канд. техн. наук М. І. Коцур
Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
|
Змістовсний модуль 1
|
Змістовсний модуль2
|
Змістовсний модуль3
|
Змістовсний модуль4
|
Змістовсний модуль5
|
|
|
T1
|
T2
|
T3
|
T4
|
T5
|
T6
|
T7
|
T8
|
T9
|
T10
|
|
100
|
5
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
15
|
|
|
Т1, Т2 ... Т8 – теми змістових модулів