Документи у репозітарії ЗНТУ
Мета: ознайомлення із сучасними методиками викладання дисциплін у вищій школі, методологією розробки методичних матеріалів до викладання та формування вмінь щодо проведення всіх форм занять.
Завданням вивчення дисципліни є:
– сформувати поняття «навчального процесу»;
– розглянути його головні аспекти (навчання як система подачі знань; навчання як навчальна діяльність студентів);
– познайомитися з формами організації навчального процесу;
– розглянути поняття «зміст освіти»;
– навчитися розбиратися у структурі навчально-методичної документації зі спеціальності, зокрема: Держстандарт освіти у вигляді ОКХ, ОПП і т.д.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати :
− роль і значення вищої освіти в розвитку суспільства;
− нормативно-правові засади функціонування вищої освіти в Україні;
− особливості організації управління вищою освітою;
− дидактичні основи підготовки управлінських кадрів у системі вищої освіти;
− методичні основи викладання навчальних дисциплін;
− методологічні основи активізації навчального процесу;
− дидактичні основи управління навчально-творчою діяльністю.
вміти:
– застосовувати набуті знання у реальному навчально-виховному процесі;
– володіти основними категоріями методики викладання у вищій школі та застосовувати їх при виконанні теоретичних та практичних занять;
– ставити мету, планувати, організовувати, стимулювати, контролювати, аналізувати результати навчально-пізнавальної діяльності студентів.
мати навички:
– проведення занять у вищому навчальному закладі;
– підготовки ґрунтовного методичного забезпечення для проведення різних видів занять та діагностики знань студентів.
Викладач: Ґудзь Петро Васильович, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту
1. Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
||
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
|||
Кількість кредитів – 4 |
Галузь знань 07 «Управління та адміністрування» (шифр і назва) |
Нормативна
|
||
Напрям підготовки ________________ (шифр і назва) |
||||
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 074 «Публічне управління та адміністрування» |
Рік підготовки: |
||
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
||
Індивідуальне науково-дослідне завдання _____-_____ (назва) |
Семестр |
|||
Загальна кількість годин - 120 |
10-й |
10-й |
||
Лекції |
||||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 5,25 самостійної роботи студента – 9,75 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
28 год. |
6 год. |
|
Практичні, семінарські |
||||
14 год. |
2 год. |
|||
Лабораторні |
||||
- год. |
- год. |
|||
Самостійна робота |
||||
52 год. |
72 год. |
|||
Індивідуальні завдання: |
||||
26 год. |
40 год. |
|||
Вид контролю: іспит |
||||
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для іспиту
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
||||||||
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
||||||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Т7 |
Т8 |
100 |
|
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
15 |
||
Т1, Т2 ... Т8 – теми змістових модулів.