Мета - вивчення та практична реалізація програмних інструментів для створення і обробки комп’ютерних зображень.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
особливості та галузі використання різних видів комп’ютерної графіки;
-
методи, моделі, алгоритми візуалізації та обробки комп’ютерних зображень;
-
теорію кольору та особливості побудови реалістичних зображень;
-
математичні аспекти 2-D та 3-D графіки;
-
основи введення/виводу графічної інформації при автоматизованому створенні зображень.
вміти:
-
виконувати обробку та створення комп’ютерних зображень за допомогою програм растрової та векторної графіки;
-
виконувати розробку графічних програм з використанням графічної бібліотеки Open GL;
-
виконувати розробку анімаційних фільмів, презентаційних слайдів та графіки на web–сторінках.