Метою викладання дисципліни є вивчення теоретичних та методологічних основ ергономічного проектування «людино-машинних інтерфейсів» для взаємодії з будь-якими об'єктами, у тому числі і віртуальними.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
-
ергономічні вимоги до кожного компоненту системи "людина-машина-середовище" (ЛМС): людини-оператора (обмеження, властиві організму людини, які повинні бути узгоджені з характеристиками технічних засобів і параметрами виробничого середовища), технічних засобів, робочих місць, виробничого середовища;
-
прийоми розробки та оцінки інтерактивного програмного забезпечення, орієнтованого на людину;
-
методи формалізації і моделювання операторської діяльності в ЛМС;
-
засоби створення GUI і UI-середовища програмування;
-
основні напрями ергономічної стандартизації в системі управління якістю продукції.
вміти:
-
проводити системний аналіз ЛМС;
-
оцінювати інтерфейси, використовуючи евристичне оцінювання і методи спостереження за користувачем;
-
проводити прості формальні експерименти з оцінки ергономічних гіпотез;
-
застосовувати орієнтоване на користувача проектування і принципи ергономіки при проектуванні широкого кола програмних інтерфейсів.