Робоча навчальна програма з дисципліни «Логоритміка з методикою викладання» визначає обсяги знань, які повинен опанувати здобувач другого (магістерського) рівня відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу з дисципліни «Логоритміка з методикою викладання», необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти.
Метою курсу є ознайомлення здобувачів другого (магістерського) рівня з особливостями рухової сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення та формування у них умінь проведення логоритмічних занять з урахуванням вимог, які висуваються на сучасному етапі до вчителя-логопеда.
Завдання курсу:
- надання студентам теоретичних знань про особливості розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями;
- формування у студентів категоріальних понять з логопедичної ритміки;
- формування у студентів уміння правильного структурування логоритмічних занять з дітьми з порушеннями мовлення ;
- прищеплення особливого ставлення до дітей з мовленнєвими порушеннями;
стимулювання студентів до активної аналітико-пошукової роботи, що спрямована на визначення ефективних шляхів корекційної-педагогічної та логопедичної роботи з дітьми з вадами мовлення шляхом логоритмічних занять.