Документи у репозітарії ЗНТУ
1. Робоча програма дисципліни
Метою викладання дисципліни є формування у слухачів сучасних теоретичних і практичних знань, умінь і навичок щодо застосування комунікативних механізмів у процесі управлінської діяльності, забезпечення відкритості й прозорості функціонування органів публічної влади.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- нормативно-правове регулювання інституту комунікацій у публічному управлінні;
- основні тенденції у розвитку комунікацій та комунікативних механізмів;
- стандартні процедури, які використовуються в комунікативній діяльності органів публічної влади.
вміти:
- оцінювати необхідність актуалізації комунікативних механізмів у конкретних ситуаціях, розуміти зміст і значення комунікацій як невід’ємної частини управлінської діяльності;
- використовувати комунікативні механізми для полегшення реалізації управлінських ініціатив як на етапі розробки, так і на етапі реалізації управлінських рішень;
- створювати інформаційні приводи для ЗМІ з метою інформування громадськості про діяльність органу публічного управління;
- визначати проблемні питання в комунікації в органах публічного управління.
Викладач дисципліни: Тесленок Ірина Миколаївна, к.е.н., доцент кафедри менеджменту
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів – 3
|
Галузь знань
28 «Публічне управління та адміністрування»
|
вибіркова
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 2
|
5-й
|
5-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: –
|
Семестр
|
Загальна кількість годин – 90
|
9-й
|
9-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3,5
самостійної роботи студента – 4
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
|
28 год.
|
6 год.
|
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські
|
14 год.
|
2 год.
|
Самостійна робота
|
34 год.
|
82 год.
|
Індивідуальні завдання (денне відділення): 14
|
Вид контролю: залік
|
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1:1,14
для заочної форми навчання – 1: 10,25
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – залік
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 1
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Індивідуальне завдання
|
25
|
25
|
25
|
25
|
100
|
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Рубіжний контроль 2
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Індивідуальне завдання
|
25
|
25
|
25
|
25
|
100
|
Т1, Т2 ... Т6 – теми змістових модулів