Документи у репозітарії ЗНТУ
Метою викладання дисципліни є формування у слухачів сучасних теоретичних і практичних знань, умінь і навичок щодо застосування комунікативних механізмів у процесі управлінської діяльності, забезпечення відкритості й прозорості функціонування органів публічної влади.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- нормативно-правове регулювання інституту комунікацій у публічному управлінні;
- основні тенденції у розвитку комунікацій та комунікативних механізмів;
- стандартні процедури, які використовуються в комунікативній діяльності органів публічної влади.
вміти:
- оцінювати необхідність актуалізації комунікативних механізмів у конкретних ситуаціях, розуміти зміст і значення комунікацій як невід’ємної частини управлінської діяльності;
- використовувати комунікативні механізми для полегшення реалізації управлінських ініціатив як на етапі розробки, так і на етапі реалізації управлінських рішень;
- створювати інформаційні приводи для ЗМІ з метою інформування громадськості про діяльність органу публічного управління;
- визначати проблемні питання в комунікації в органах публічного управління.
Викладач дисципліни: Тесленок Ірина Миколаївна, к.е.н., доцент кафедри менеджменту
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів – 3 |
Галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування» |
вибіркова |
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 281 «Публічне управління та адміністрування»
|
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 2 |
5-й |
5-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання: – |
Семестр |
||
Загальна кількість годин – 90 |
9-й |
9-й |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3,5 самостійної роботи студента – 4 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр |
28 год. |
6 год. |
Кваліфікація (професійне спрямування): магістр з публічного управління та адміністрування
|
Практичні, семінарські |
||
14 год. |
2 год. |
||
Самостійна робота |
|||
34 год. |
82 год. |
||
Індивідуальні завдання (денне відділення): 14 |
|||
Вид контролю: залік |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 1:1,14
для заочної форми навчання – 1: 10,25
Розподіл балів, які отримують студенти
Форма підсумкового контролю – залік
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||
Рубіжний контроль 1 |
||||
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Індивідуальне завдання |
|
25 |
25 |
25 |
25 |
100 |
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
|||
Рубіжний контроль 2 |
||||
Т4 |
Т5 |
Т6 |
Індивідуальне завдання |
|
25 |
25 |
25 |
25 |
100 |
Т1, Т2 ... Т6 – теми змістових модулів