Ви є тут

Головна

xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"
xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word"
xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">





Додаток 1 target="КДПП%20рабочая%20программа.files/props002.xml">
target="КДПП%20рабочая%20программа.files/props004.xml">
href="КДПП%20рабочая%20программа.files/colorschememapping.xml">

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Форма №4

 

 

ЗАПОРІЗЬКИЙ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

style='font-size:8.0pt;mso-bidi-font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-spacerun:yes'> (повне найменування вищого навчального
закладу)

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Кафедра«Маркетинг»

 

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>«ЗАТВЕРДЖУЮ lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>»

Ректор (перший проректор)

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>_____ Прушківський В.Г.________ lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>«______»______________2016 року

 

 

 

style='font-family:"Times New Roman","serif";mso-bidi-font-family:Arial;
mso-ansi-language:UK;font-style:normal'>РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

 

 

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>8.3 Комерційна
діяльність посередницьких підприємств

style='font-size:8.0pt;mso-bidi-font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>(шифр і
назва навчальної дисципліни)

style='mso-bidi-font-size:14.0pt'>галузі знань 
07 Управління та адміністрування

        
(шифр і назва напряму)

style='mso-bidi-font-size:14.0pt'>спеціальності (з можливістю подальшого
навчання)
style='font-size:8.0pt'>

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-spacerun:yes'>  style='mso-spacerun:yes'>  07 style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>5 lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt'> style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Маркетинг style='mso-bidi-font-size:14.0pt'>

  style='font-size:8.0pt'>        (шифр і
назва спеціальності)

інститут, факультет, відділення style='mso-tab-count:1'>   

style='mso-spacerun:yes'>                         Економіко-гуманітарний
інститут,

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-spacerun:yes'>     факультет економіки та управління

style='mso-spacerun:yes'>                                                                                  
                  (назва
інституту, факультету, відділення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

style='mso-ansi-language:UK'>Запоріжжя – 2016 рік


style='mso-special-character:line-break;page-break-before:always'>

style='mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Робоча програма з
дисципліни Комерційна діяльність посередницьких підприємств для
студентів за спеціальністю 075 «Маркетинг», галузь знань
07 «Управління та адміністрування», «26» травня 2016 року style='mso-spacerun:yes'> – 11 с.

style='mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:
bold'>Розробник: Павлішина Н.М., доц. кафедри маркетингу lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>, к.е.н.

 Письменний О.А., к.е.н., доц. lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

 

 

 

 

 

 

Робоча програма
затверджена на засіданні кафедри
маркетингу

 

Протокол від lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>. style='mso-spacerun:yes'>  “26 травня 2016 lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>року № 10 lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>

 

Завідувач кафедри
маркетингу style='mso-spacerun:yes'>        ___________________ style='mso-spacerun:yes'>     (В.В.Лифар)

 

26 травня 2016 року.

 

Схвалено
методичною комісією вищого навчального закладу за
style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>спеціальністю 075 style='mso-spacerun:yes'>  «Маркетинг» style='mso-spacerun:yes'>                                                                             
   style='mso-ansi-language:UK'>

 

Протокол від lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>. style='mso-spacerun:yes'>  “30 травня 2016 lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>року № 2 lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>

 

«30» травня 2016 року              
Голова     _______________
lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>    
(Корольков В.В.)

style='mso-spacerun:yes'>                                                                                                                           
(підпис)                                 
(прізвище та ініціали)        

lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

style='mso-char-type:symbol;mso-symbol-font-family:Symbol'>Ó lang=UK style='mso-ansi-language:UK'> Запоріжжя , 2016 style='mso-spacerun:yes'>  рік


style='page-break-before:always'>

1. Опис навчальної
дисципліни

 

style='width:486.0pt;margin-left:5.4pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:.5pt solid windowtext'>

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Найменування
показників


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Галузь знань, напрям
підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Характеристика
навчальної дисципліни


style='mso-bidi-font-weight:normal'>денна форма навчання


style='mso-bidi-font-weight:normal'>заочна форма навчання


Кількість кредитів  – 4


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Галузь знань

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>07 Управління та
адміністрування

style='font-size:8.0pt;color:black;mso-ansi-language:UK'>(шифр і назва) lang=UK style='font-size:8.0pt;mso-ansi-language:UK'>


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>нормативна

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-style:normal'>

 


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 


Модулів – 2


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Спеціальність (професійне

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>спрямування):

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>075 Маркетинг


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Рік підготовки:


Змістових модулів – 2


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>5-й


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>5-й


Індивідуальне науково-дослідне завдання lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>«Дослідження
кон’юнктури ринку промисловим підприємством»
style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='font-size:8.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-spacerun:yes'> 

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>(назва) lang=UK style='font-size:8.0pt;mso-ansi-language:UK'>


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Семестр


Загальна кількість годин – 120


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>9-й


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>9-й


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Лекції


Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 3

самостійної роботи студента – 5,8


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Освітньо-кваліфікаційний
рівень:

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>спеціаліст

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>26 год.


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>6 год.


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Практичні


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>8 год. style='mso-bidi-font-style:normal'>


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>1 год.


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Семінарські style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>6 год. style='mso-bidi-font-style:normal'>


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>1 год.


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Лабораторні


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-spacerun:yes'> -


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Самостійна робота


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>78 год. style='mso-bidi-font-style:normal'>


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>112 год.


style='mso-bidi-font-weight:normal'>Індивідуальні завдання: style='mso-spacerun:yes'>   - год.


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Вид контролю: іспит style='mso-bidi-font-style:normal'>

 

Примітка lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і
індивідуальної роботи становить:

style='mso-ansi-language:UK'>для денної форми навчання – 35% до 65%.

style='mso-ansi-language:UK'>для заочної форми навчання – 6,7% до 93,3%.

style='mso-ansi-language:UK'>

 

 

 


style='page-break-before:always'>

2.
Мета та завдання навчальної дисципліни

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Мета: lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> надання знань
про мету і зміст діяльності торгових посередників.

lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Завдання: style='color:black'>вивчення системи взаємовідносин посередницьких структур з
виробниками і споживачами товарів і послуг; набуття вмінь і навичок творчого
пошуку резервів і способів підвищення ефективності діяльності торгових
посередників.

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>У результаті
вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-spacerun:yes'> 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>знати:

style='mso-ansi-language:UK'>- сутність та основні поняття комерційної
діяльності посередницьких підприємств;

style='mso-ansi-language:UK'>- сутність та технології оптової та роздрібної
торгівлі;

style='mso-ansi-language:UK'>- види договорів, які укладаються в посередницькій
діяльності;

style='letter-spacing:-.4pt;mso-ansi-language:UK'>- критерії вибору
постачальників;

style='letter-spacing:-.4pt;mso-ansi-language:UK'>- основи товарообігу в lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>комерційній діяльності;

style='mso-ansi-language:UK'>- законодавче підґрунтя комерційної діяльності.

style='mso-bidi-font-weight:normal'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>вміти:

style='mso-ansi-language:UK'>- самостійно проводити дослідження ринку;

style='mso-ansi-language:UK'>- прогнозувати бізнес-процеси та визначати їх style='letter-spacing:-.4pt'>ефективність;

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>- формувати асортиментну
та цінову політику;

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>- аналізувати та
планувати доходи та витрати посередницького підприємства;

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>- оцінювати фінансовий
стан посередницького підприємства.

lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>3. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-bidi-font-weight:normal'>Програма навчальної дисципліни

style='mso-bidi-font-weight:normal'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Змістовий модуль 1. style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Теоретичні та організаційні основи комерційної діяльності
посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

Тема 1. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Ринок та комерційна
діяльність посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Ринок та ринкове середовище в
системі комерційних відносин.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Поняття комерційної діяльності:
принципи, цілі, завдання, елементи.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Зміст посередницької діяльності
в сучасних умовах господарювання.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

Тема 2. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Кон’юнктурні дослідження
товарних ринків посередницькими підприємствами.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Інфраструктура ринку в сфері
товарного обігу.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Організація вивчення
кон’юнктури товарних ринків.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Методи вивчення кон’юнктури
товарних ринків.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Дослідження і аналіз товарної
політики посередницького підприємства.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

Тема 3. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Формування попиту
споживачів на продукцію та послуги.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Попит, як економічна категорія.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Методи вивчення споживчого
попиту.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Методи прогнозування споживчого
попиту.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Формування споживчого попиту.

 

Тема 4. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Комерційні зв’язки та
договірні відношення посередників, умови продажу та транспортування.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Суть комерційних
зв’язків і принципи їх формування.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Групування комерційних
зв’язків.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Концепція комерційних
послуг. Оцінка якості послуг.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Особливості формування
і реалізації системи комерційних зв’язків в Україні.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Договірні відносини
посередників.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Види договорів.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

Тема 5. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>Організація закупівель і
реалізації продукції та надання додаткових послуг.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Поняття і основні принципи
здійснення закупівельної діяльності.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Суть, роль та завдання
комерційної роботи по реалізації послуг.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Концепція комерційних послуг.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Тема 6. Матеріально – технічна база комерційної діяльності
посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Сутність та складові
матеріально-технічної бази комерційної діяльності посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Основні фонди торгово –
посередницьких підприємств.

style='mso-bidi-font-weight:normal'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Змістовий модуль 2. Економічні аспекти комерційної
діяльності посередницьких підприємств.

 

Тема 7. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Методи оцінювання
показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та
ефективності обслуговування споживачів.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Оцінка фінансового стану
торгово – посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Оцінка ефективності
обслуговування споживачів

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

Тема 8. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>Обігові кошти комерційної
діяльності й організація розрахунків.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Оборотні засоби торгово –
посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Фонди обігу торгово –
посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Тема 9. Планування витрат комерційної діяльності.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Суть і класифікація витрат
комерційної діяльності.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Склад витрат комерційної
діяльності.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Показники поточних витрат
комерційного підприємства.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Планування витрат обігу.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>Тема 10. Ціноутворення в комерційній діяльності посередницьких
підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Система ціноутворення в торгово
– посередницькій діяльності.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Розрахунок базової ціни.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Основні моделі розрахунку цін.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Підходи до системи
ціноутворення в торгово – посередницькій діяльності.

 

Тема 11. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Напрями розвитку і
вдосконалення комерційної діяльності посередницьких підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Система моніторингу поточної
діяльності посередницького підприємства.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Шляхи вдосконалення комерційної
діяльності посередницьких підприємств в Україні.

style='mso-bidi-font-weight:normal'>

 

Тема 12 lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'> Ефективність комерційної
діяльності посередницьких підприємств в умовах сучасної ринкової економіки.

- Система моніторингу поточної діяльності посередницького підприємства.

- Доходи й прибуток посередницького підприємства: поняття, фактори
формування й

методи розрахунку.

- Комплексна система показників оцінки ефективності комерційної діяльності

торговельного підприємства.

lang=UK style='font-size:11.0pt;color:black;mso-ansi-language:UK'>- Аналіз
ділової активності комерційної діяльності.

lang=UK style='font-size:11.0pt;color:black;mso-ansi-language:UK'>- Система
державного регулювання торгово-посередницької діяльності. style='letter-spacing:-.1pt'>

 

Тема 13 lang=UK style='font-size:11.0pt'> Специфічні форми комерційної діяльності посередницьких
підприємств.

style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>- Біржова торгівля.

style='font-size:11.0pt;color:black;letter-spacing:-.1pt;mso-ansi-language:
UK'>- Ярморочно-виставочна торгівля.

style='font-size:11.0pt;color:black;letter-spacing:-.1pt;mso-ansi-language:
UK'>- Комерційна діяльність посередницьких підприємств у
вільних економічних зонах.

style='font-size:11.0pt;color:black;letter-spacing:.15pt;mso-ansi-language:
UK'>- Лізинг як ефективна форма збуту готової продукції. style='mso-bidi-font-weight:normal'>

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>4. Структура
навчальної дисципліни

style='width:100.0%;margin-left:5.4pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:.5pt solid windowtext'>

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Назви змістових модулів і тем


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Кількість годин


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>денна форма


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Заочна форма


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>усього


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>у тому числі


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>усього


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>у тому числі


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>л


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>п/с


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>лаб


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>інд


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>с.р.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>л


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>п/с


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>лаб


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>інд


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>с.р.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>1


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>3


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>4


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>6


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>8


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>9


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>11


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>12


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>13


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Змістовий модуль 1 style='mso-bidi-font-weight:normal'>. Теоретичні
та організаційні основи комерційної діяльності посередницьких підприємств.
lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>


Тема 1. lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Ринок та комерційна
діяльність посередницьких підприємств.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Тема 2.

Кон’юнктурні дослідження товарних ринків посередницькими підприємствами.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Тема 3.

Формування попиту споживачів на продукцію та
послуги.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Тема 4.

Комерційні зв’язки та договірні відношення
посередників, умови продажу та транспортування.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Тема 5.

Організація закупок, реалізації продукції та
надання додаткових послуг.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Тема 6.

Матеріально – технічна база комерційної
діяльності посередницьких підприємств

 


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Разом за змістовим модулем 1

 

 


style='mso-bidi-font-weight:normal'>60


style='mso-bidi-font-weight:normal'>12


style='mso-bidi-font-weight:normal'>6


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>42


style='mso-bidi-font-weight:normal'>60


style='mso-bidi-font-weight:normal'>3


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>57


lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Змістовий модуль 2 style='mso-bidi-font-weight:normal'>. Економічні
аспекти комерційної діяльності посередницьких підприємств.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>1


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>3


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>4


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>6


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>8


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>9


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>11


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>12


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK;mso-bidi-font-weight:bold'>13


Тема 7. lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>Методи оцінювання
показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та
ефективності обслуговування споживачів.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9


Тема 8.

Обігові кошти комерційної діяльності й
організація розрахунків.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9,5


Тема 9.

Планування витрат комерційної діяльності.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9


Тема 10.

lang=UK style='font-size:11.0pt;mso-ansi-language:UK'>Ціноутворення в
комерційній діяльності посередницьких підприємств.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9


Тема 11.

Напрями розвитку і вдосконалення комерційної
діяльності посередницьких підприємств.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>4,5


Тема 12.

Ефективність комерційної діяльності
посередницьких підприємств в умовах сучасної ринкової економіки style='mso-bidi-font-weight:bold'>


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>4


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


4


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>0,5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>9


Тема 13.

Специфічні форми комерційної діяльності
посередницьких підприємств


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>5


Разом за змістовим модулем 2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>60


style='mso-bidi-font-weight:normal'>16


style='mso-bidi-font-weight:normal'>8


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>36


style='mso-bidi-font-weight:normal'>60


style='mso-bidi-font-weight:normal'>3


style='mso-bidi-font-weight:normal'>2


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>55


Усього
годин


style='mso-bidi-font-weight:normal'>120


style='mso-bidi-font-weight:normal'>28


style='mso-bidi-font-weight:normal'>14


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>78


style='mso-bidi-font-weight:normal'>120


style='mso-bidi-font-weight:normal'>6


style='mso-bidi-font-weight:normal'>2


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>-


style='mso-bidi-font-weight:normal'>112

lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>5. Теми семінарських
занять

style='width:467.8pt;margin-left:12.5pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-yfti-tbllook:480;mso-padding-alt:
0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:
.5pt solid windowtext'>

з/п


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Назва теми


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Кількість

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>годин


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


Ринок та комерційна діяльність посередницьких
підприємств.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


Комерційні зв’язки та договірні відношення
посередників, умови продажу та транспортування.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>3


Організація закупок, реалізації продукції та
надання додаткових послуг.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


 


Разом


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>6

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>6. Теми практичних
занять

style='width:467.8pt;margin-left:12.5pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-yfti-tbllook:480;mso-padding-alt:
0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:
.5pt solid windowtext'>

з/п


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Назва теми


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Кількість

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>годин


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


Матеріально – технічна база комерційної
діяльності посередницьких підприємств


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


Кон’юнктурні дослідження товарних ринків
посередницькими підприємствами.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>3


Формування попиту споживачів на продукцію та
послуги.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>4


Ціноутворення в комерційній діяльності посередницьких підприємств.
Напрями розвитку і вдосконалення комерційної діяльності посередницьких
підприємств.


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 


Разом


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>8

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>7. Теми лабораторних
занять

style='width:467.8pt;margin-left:12.5pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-yfti-tbllook:480;mso-padding-alt:
0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:
.5pt solid windowtext'>

з/п


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Назва теми


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Кількість

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>годин


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>-

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>8. Самостійна робота

style='width:467.8pt;margin-left:12.5pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-yfti-tbllook:480;mso-padding-alt:
0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:
.5pt solid windowtext'>

з/п


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Назва теми


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Кількість

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>годин


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>1


Ринок та комерційна діяльність посередницьких
підприємств.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>2


Кон’юнктурні дослідження товарних ринків
посередницькими підприємствами.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>3


Формування попиту споживачів на продукцію та послуги.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>4


Комерційні зв’язки та договірні відношення
посередників, умови продажу та транспортування.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>5


Організація закупок, реалізації продукції та
надання додаткових послуг.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


Матеріально – технічна база комерційної
діяльності посередницьких підприємств.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>7


lang=UK style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>Методи оцінювання
показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та
ефективності обслуговування споживачів.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>8


Обігові кошти комерційної діяльності й
організація розрахунків.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>9


Планування витрат комерційної діяльності.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>10


Ціноутворення в комерційній діяльності
посередницьких підприємств.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>11


Напрями розвитку і вдосконалення комерційної
діяльності посередницьких підприємств.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>12


Ефективність комерційної діяльності
посередницьких підприємств в умовах сучасної ринкової економіки.


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>13


Специфічні форми комерційної діяльності
посередницьких підприємств


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>6


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>

 


Разом


style='font-size:11.5pt;mso-ansi-language:UK'>78

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>9. Індивідуальні
завдання

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Для студентів
денної форми навчання – реферати, індивідуальне завдання.

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Для студентів
заочної форми навчання – контрольна робота.

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>10. Методи навчання

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:10.0pt;mso-ansi-language:UK'>Під час
викладання курсу використовуються наступні методи навчання:

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
розповідь – для оповідної, описової форми розкриття
навчального матеріалу;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
пояснення – для розкриття сутності певного явища,
процесу;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
бесіда – для усвідомлення за допомогою діалогу нових
явищ, понять;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
ілюстрація – для розкриття предметів і процесів через їх
символічне зображення (малюнки, схеми, графіки);

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
практична робота – для використання набутих знань у розв’язанні
практичних завдань;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
аналітичний метод – мисленнєвого або практичного розкладу
цілого на частини з метою вивчення їх суттєвих ознак;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
індуктивний метод – для вивчення явищ від одиничного до
загального;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
дедуктивний метод – для вивчення навчального матеріалу
від загального до окремого, одиничного;

style='mso-bidi-font-size:10.0pt;font-family:Symbol;mso-fareast-font-family:
Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language:UK'> style='mso-list:Ignore'>-     
проблемний виклад матеріалу – для створення проблемної
ситуації.

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>11. Методи контролю

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Для студентів
денної форми навчання: усне опитування на практичних заняттях, захист
домашнього завдання, тестування, аудиторне розв’язання задач, аудиторна
контрольна робота, захист індивідуального завдання.

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Для студентів
заочної форми навчання: захист контрольної роботи, розв’язання задачі,
розкриття поставлених запитань, тестування.

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>12. Розподіл балів, які
отримують студенти

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>Рівень знань студентів оцінюється за
100-бальною шкалою.

lang=UK style='mso-ansi-language:UK'>Під час контролю враховуючи наступні види
робіт:

-    
активність роботи студента на практичному занятті оцінюється до 5 балів
(всього 6 практичних та семінарських заняття по 5 бали = 30 бали);

-    
захист домашнього завдання студента оцінюється до 30 балів;

-    
аудиторна контрольна робота – до 40 балів.

lang=UK style='color:black;font-weight:normal'>

 

lang=UK style='color:black;font-weight:normal'>Підсумковий контроль
визначається як середня двох контролів за перший та другий змістовні модулі. style='mso-bidi-font-style:normal'>

style='color:black;mso-ansi-language:UK'>

 

style='color:black;mso-ansi-language:UK'>

 

style='color:black;mso-ansi-language:UK'>

 

Розподіл балів, які отримують студенти при
поточному оцінюванні знань
lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-bidi-font-style:normal'>(іспит)

style='width:503.2pt;margin-left:12.5pt;border-collapse:collapse;border:none;
mso-border-alt:solid windowtext .5pt;mso-yfti-tbllook:480;mso-padding-alt:
0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;mso-border-insideh:.5pt solid windowtext;mso-border-insidev:
.5pt solid windowtext'>

style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Поточне тестування та
самостійна робота


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Сума


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Змістовий модуль №1


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Змістовий модуль № 2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 1


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 2


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 3


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 4


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 5


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 6


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 7


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 8


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 9


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 10


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 11


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 12


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>Т 13


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>100


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>20


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>20


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>15


style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>10

Т lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'>1, Т style='font-size:12.0pt'> 2, lang=UK style='font-size:12.0pt;mso-ansi-language:UK'> ..., Т 13 – теми
змістових модулів.

 

 

 Шкала
оцінювання: національна та ECTS

style='width:100.0%;border-collapse:collapse;mso-padding-alt:0cm 2.0pt 0cm 2.0pt'>

Європейська система оцінок ECTS


class=FontStyle62>Шкала навчального закладу


Національна шкала академічної оцінки


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>А


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>90-100


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>5 – відмінно


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>В


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>85-89


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>4 – дуже добре


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>С


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>75-84


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>4 – добре


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>D


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>70-74


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>3 – задовільно


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>T


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>60-69


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>3 – посередньо


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>FX


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>35-59


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>2 – незадовільно
style='font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> (з можливістю повторного
складання)


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>F


style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>0-34


style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>2 – незадовільно
style='font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> (з обов’язковим повторним
вивченням дисципліни) style='font-size:14.0pt;font-family:"Times New Roman","serif";mso-ansi-language:
UK;mso-fareast-language:UK'>

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:
UK'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>

 

style='mso-bidi-font-weight:normal'>13. Рекомендована література

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>Базова

style='mso-bidi-font-size:14.0pt'>1. Бунеева Р.И. Коммерческая деятельность:
организация и управление: учебник / Р.И.Бунеева. – Ростов н/Д: Феникс, 2009. –
365 с.

style='mso-bidi-font-size:14.0pt'>2. Воронкова О.В. Коммерческая деятельность:
учебное пособие / О.В. Воронкова. – Тамбов: Изд-во ГОУ ВПО ТГТУ, 2010. – 80
с.  

3. Панкратов Ф.Г., Солдатова
Н.Ф. Коммерческая деятельность: учебник / Ф.Г.Панкратов., Н.Ф.Солдатова. – М.:
Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2012 – 500 с.

4. Половцева Ф.П. Коммерческая
деятельность: учебник / Ф.П.Половцева. – М.: «Инфра-М», 2009. – 248 с.

style='mso-bidi-font-size:14.0pt'>

 

lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.3pt;mso-ansi-language:
UK'>Допоміжна

1.
Горшкова Л.В. Планирование торговли: учебное пособие / Л.В.Горшкова. –
Владивосток: Изд-во Дальневосточного университета, 2003. – 82 с.

2. Ермошенко М.М. Комерційна
діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. / М.М. Ермошенко –
К.; НАУ, 2003. – 345 с.

3. Попков В.П., Организация
предпринимательской деятельности. Схемы и таблицы. / В.П. Попков,
Е.В. Евстафьева. – СПб.: Питер, 2007. – 352 с.

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

 

 

14. Інформаційні ресурси style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'>1. Господарський кодекс
України № 436-IV lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> від 16.01.2003
р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: href="http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/436-15/page">http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/436-15/page

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'>2.
Митний кодекс України № 92-IV lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> від 11.07.2002
р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/92-15

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'>3.
Цивільний кодекс України № 435-IV lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK'> від 16.01.2003
р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt'> style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'> href="http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page">http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'>4. Інтернет
– журнал «Інвестор – Україна». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: href="http://www.investor.net.ua/ru/articles/178.html?SID">http://www.investor.net.ua/ru/articles/178.html?SID

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'>5. Корпоративний
менеджмент. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'>6.
Профессиональная юридическая группа. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: href="http://www.pl-group.com.ua/?p=280">http://www.pl-group.com.ua/?p=280

style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'>7. style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt'>Честный style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:UK'> style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt'>предприниматель lang=UK style='mso-bidi-font-size:14.0pt;letter-spacing:-.2pt;mso-ansi-language:
UK'>. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://spd.inf.ua/