Опис навчальної дисципліни
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
форма навчання
|
денна
|
заочна
|
Кількість кредитів:
денне – 4
|
Галузь знань
07 Управління та адміністрування
(шифр і назва)
|
нормативна
|
Спеціальність
071 «Облік і оподаткування »
(шифр і назва)
Облік і аудит
(назва освітньої програми)
|
Модулів – 2
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів – 4
|
5-й
|
Семестр
|
Загальна кількість годин:
денне - 120
заочне - 120
|
9-й
|
9-й
|
Лекції
|
Освітній ступень:
магістр
|
28 год.
|
6 год.
|
Практичні,
семінарські
|
14 год.
|
2 год.
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 3
самостійної роботи студента – 6
|
Лабораторні
|
0 год.
|
0 год.
|
Самостійна робота
|
78 год.
|
112 год.
|
Індивідуальні завдання:
|
0 год.
|
Контрольна робота
|
Вид контролю: екзамен
|
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета вивчення навчальної дисципліни - полягає у формуванні розуміння умов та особливостей формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку економічних систем, оцінювання їхнього інноваційного потенціалу, обґрунтування та реалізації ефективних управлінських рішень на інноваційних засадах.
Завдання навчальної дисципліни: вивчення механізмів управління інноваційним розвитком економічних систем, забезпеченням результативності формування та використання інноваційного потенціалу підприємств, ефективністю інвестування в інновації; набуття вмінь обґрунтовувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку підприємства та альтернативні варіанти управлінських рішень.
В наслідок вивчення навчальної дисципліни студент має бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- розуміти та оперувати ключовими поняттями інноваційного розвитку економічних систем, сучасні організаційні форми здійснення інноваційної діяльності, її основні етапи та принципи ефективної взаємодії учасників
- обґрунтувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку з урахуванням потреб та особливостей національної економіки;
- аналізувати світовий досвід, методи та моделі державної підтримки інноваційного підприємництва;
- орієнтуватися у політиці та стратегії інноваційного розвитку підприємства в сучасних умовах;
- оцінювати стан, динаміку, ефективність використання інноваційного потенціалу підприємства та обґрунтовувати пріоритетні напрямки його нарощування;
- обґрунтовувати напрямки формування інноваційної політики у частині розвитку персоналу;
- знати склад та зміст основних етапів інноваційного проектування;
- знати сутність та складові обліково-аналітичного забезпечення управління інноваційними процесами на підприємстві;
- розробляти та обґрунтовувати управлінські рішення щодо фінансово - інвестиційне забезпечення інноваційного розвитку підприємства;
- розуміти методичні підходи до збору і систематизації маркетингової інформації для відбору цільових ринків, вимірювання і прогнозування попиту, позиціонування інноваційного товару;
- ідентифікувати та оцінювати ризики інноваційної діяльності, а також контролювати їхній рівень засобами ризик менеджменту;
- обґрунтувати вибір способу охорони прав інтелектуальної власності як складової економічної безпеки інноваційної діяльності підприємства.
Розподіл балів, які отримують студенти при оцінюванні знань
Поточне тестування та самостійна робота
|
Підсумковий тест (екзамен)
|
Сума
|
Модуль 1
|
Модуль 2
|
(100+100)/2
|
100
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
Т1, Т2 ... Т10 – теми змістових модулів.