Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань, навиків та уміння, які дозволять їм здійснювати аналіз, проектування і експлуатацію систем та мультисервісних мереж зв’язку з підтримкою якості обслуговування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– технології створення контенту та технології ефективного пошуку інформації в ІМЗ;
– технології якісного обслуговування різнотипного трафіка ІМЗ;
– чинники, які впливають на погіршення якості функціонування ІМЗ;
– методи підвищення ефективності використання ресурсів ІМЗ під час передавання мультимедійного трафіка;
– основні параметри ефективності роботи та нормативні показники якості роботи ІМЗ;
– норми на параметри якості передавання трафіку при використанні мереж з пакетними методами передавання.
вміти:
– ефективно працювати у багатопрофільному інформаційному середовищі;
– проводити моделювання та конфігурування ІМЗ з метою їх оптимізації та визначення експлуатаційних характеристик, користуючись відповідними програмними засобами;
– використовуючи чинні нормативи якості, рекомендації і стандарти формулювати цілі проекту (програми) рішення задач підвищення надійності, якості обслуговування, економічності побудови ІМЗ;
– проводити вимірювання якісних параметрів транспортування трафіку в ІМЗ та приймати рішення до певних дій по забезпеченню відповідності цих параметрів встановленим нормам;
– розробляти плани програм та методики проведення іспитів, виконувати експерименти, складати їх опис та робити висновки з метою недопустимості погіршення якості роботи ІМЗ.
Викладач дисципліни: Сметанін Ігор Миколайович, ст. викладач кафедри радіотехніки та телекомунікацій.
Найменування показників |
Галузь знань, напрям підготовки, освітній ступень |
Характеристика навчальної дисципліни |
---|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
---|
Кількість кредитів – 4,5 |
Галузь знань: 0509 Радіотехніка, радіоелектронні апарати і зв'язок |
за вибором |
Напрям підготовки: 6.050903 «Телекомунікації» |
Змістових модулів – 2 |
Кваліфікація (професійне спрямування): 3114 Технічний фахівець в галузі електроніки і телекомунікацій |
Рік підготовки: |
3-й |
3-й |
Індивідуальне науково-дослідне завдання – індивідуальні домашні завдання |
Семестр |
Загальна кількість годин – 162 |
5-й |
5-й |
Лекції |
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 3 самостійної роботи студента – 7 |
Освітній ступень: Бакалавр з телекомунікацій |
36 год. |
8 год. |
Практичні, семінарські |
год. |
год. |
Лабораторні |
16 год. |
6 год. |
Самостійна робота |
114 год. |
148 год. |
Індивідуальні завдання: год. |
Вид контролю: залік |
Розподіл балів, які отримують студенти
Приклад для заліку
Поточне тестування та самостійна робота |
Сума |
Змістовий модуль №1 |
Змістовий модуль №2 |
T1 |
T2 |
T3 |
T4 |
T5 |
T6 |
|
16 |
17 |
17 |
16 |
17 |
17 |
100 |