Мета дисципліни: опанування теорії і практики ведення фінансового обліку на підприємствах різних форм власності.
Завдання дисципліни: надання знань щодо раціональної організації і ведення на підприємстві обліку пасивів на підставі використання прогресивних форм та національних стандартів.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є пасиви підприємства.
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки з ОПП 3.6.2
В результаті вивчення курсу «Фінансовий облік-2» студенти повинні
знати:
- теорію та практику ведення обліку власного капіталу, зобов’язань, витрат, доходів у результаті діяльності підприємств різних форм власності та порядок відображення інформації про такі об’єкти обліку у фінансовій звітності.
вміти:
- раціонально організовувати і вести на підприємстві облік пасивів із використанням прогресивних форм обліку та національних стандартів обліку.
Викладач дисципліни: Очеретько Лариса Михайлівна, к.е.н, доцент кафедри Облік і аудит
Найменування показників
|
Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень
|
Характеристика навчальної дисципліни
|
денна форма навчання
|
заочна форма навчання
|
Кількість кредитів 4
|
Галузь знань
0305 Економіка та підприємництво
(шифр і назва)
|
Нормативна
|
Напрям підготовки
6.030509 «Облік і аудит»
(код і назва)
|
Модулів – 2
|
Спеціальність (професійне
спрямування):
6.030509 «Облік і аудит»
|
Рік підготовки:
|
Змістових модулів –2
|
3-й
|
3-й
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання _КР -30
(назва)
|
Семестр
|
Загальна кількість годин - 120
|
6-й
|
6-й
|
Лекції
|
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4
самостійної роботи студента - 6
|
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
|
24 год.
|
4 год.
|
Практичні, семінарські
|
24 год.
|
2 год.
|
Лабораторні
|
0 год.
|
0 год.
|
Самостійна робота
|
72 год.
|
114 год.
|
Індивідуальні завдання: 0год.
|
Вид контролю: іспит
|
Розподіл балів, які отримують студенти
№
п/п
|
Поточна навчальна діяльність
|
Кількість балів
|
Опанування практичними навичками на практичних заняттях
|
Тестовий контроль
|
Контрольна робота
|
Разом
|
1.
|
Змістовний модуль 1(5 лекц.,5 практ.зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 1
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 2
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 3
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 4
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 5
|
6
|
6
|
8
|
20
|
2.
|
Змістовний модуль 2 (5 лекц.,5 практ зан.)
|
30
|
30
|
40
|
100
|
|
Тема 6
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 7
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 8
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 9
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Тема 10
|
6
|
6
|
8
|
20
|
|
Разом
|
60
|
60
|
80
|
200/2=100
|
Розподіл балів, які отримують студенти при поточному оцінюванні знань (екзамен)
Поточне тестування та самостійна робота
|
Сума
|
Т1
|
Т2
|
Т3
|
Т4
|
Т5
|
Т6
|
Т7
|
Т8
|
Т9
|
Т10
|
200/2=100
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т1, Т2 ... Т10 – теми занять.
За виконання курсового проекту (роботи)
Пояснювальна записка
|
Ілюстративна частина
|
Захист роботи
|
Сума
|
до 60
|
до 10
|
до 30
|
100
|